07.04.2017 / 15:13
StoryEditor

Nadciąga sezon na karkówkę

Dla większości Polaków spotkanie przy grillu bez karkówki, piersi kurczaka, boczku czy skrzydełek mija się z celem. Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego w kwietniu tego roku przez agencję Skilltelligence, aż 88 proc. konsumentów nie zdarzyło się jeszcze zorganizować grilla bez mięsa.

To oznacza, że w sezonie grillowym klienci chętniej niż zwykle będą spoglądać w stronę lady mięsnej, a ich wydatki na świeżą wieprzowinę, wołowinę i drób z pewnością wzrosną, by...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2024 / 11:54
StoryEditor
Biedronka wysyła Lidla do "oślej ławki". Trzecia odsłona kampanii porównawczej
Kadr z reklamy porównującej ”pewną sieć dyskontów” do osła (fot. Jeronimo Martins Polska)

Już trzeci raz marketingowcy z Biedronki udowadniają, że Lidl podnosi ceny. W najnowszej reklamie, która ukazała się na specjalnie dedykowanej kampanii stronie internetowej nie pada ani nazwa Lilda, ani Biedronki. Jest za to wykres z podsumowaniem badania „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency z lipca 2024 roku.

Biedronka nie odpuszcza w marketingowej walce z Lidlem. Po „krowie, która dużo ryczy i mało mleka daje” oraz „piesku, który dużo szczeka, ale nie gryzie” przyszedł czas na „oślą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2024 / 10:33
StoryEditor
Rafał Brzoska nie jest zadowolony z tempa rozwoju sieci paczkomatów. Prezes Inpostu chciałby je przyspieszyć
Rafał Brzoska, prezes InPost (InPost)

Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Inpost podkreśla, że nie jest zadowolony z dotychczasowego tempa rozwoju sieci paczkomatów i chciałby mocno przyspieszyć w tym obszarze, nawet do 5000 maszyn kwartalnie. Wskazuje także, że szybki rozwój niesie ze sobą wiele wyzwań i zagrożeń.

Inpost to firma logistyczna oferująca rozwiązania dla branży e-commerce w Europie. Pierwsze paczkomaty Inpostu pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. wrzesień 2024 02:52