13.04.2016 / 18:46
StoryEditor

Najlepsze Stoisko Mięsne 2016 – zwycięzcy konkursu       

Przedstawiciele sklepów nagrodzonych w konkursie na najlepsze stoisko mięsne. ()
Jury, w skład którego weszli prezesi największych zakładów mięsnych, reprezentanci organizacji branżowych i eksperci rynku mięsa przyznało nagrody w kategoriach „Najlepsze stoisko mięsne 2016” i „Dystrybutor Roku: Mięso i wędliny”. Konkurs odbył się pod patronatem Wydawnictwa Gospodarczego wydawcy fachowego miesięcznika „Wiadomości Handlowe” i portalu wiadomoscihandlowe.pl.

W kategorii na stoisko mięsne z ladą o długości poniżej 10 m nagrodzone zostały sklepy:



  1. Delikatesy Centrum, FHU "D&S" Drapała Szerląg sp.j. z Radomyśla Wielkiego;


  2. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 09:24
StoryEditor
Włoski producent słodyczy przejmuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych. Znamy szczegóły transakcji
Ferrero przejmuje potentata w produkcji płatków śniadaniowych i markę Kellogg‘s (fot. Shutterstock)

Ferrero Group oraz WK Kellogg ogłosiły zawarcie ostatecznej umowy, na mocy której pierwsza z tych firm nabędzie drugą. Przejęcie obejmuje produkcję, marketing i dystrybucję kultowego portfolio płatków śniadaniowych WK Kellogg w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i na Karaibach.

Ferrero zgodziło się nabyć akcje WK Kellogg po 23 dolary za sztukę (w gotówce). Oznacza to, że Ferrero kupi przedsiębiorstwo za 3,1 miliarda dolarów. Po pomyślnym zakońc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 12:57
StoryEditor
Anna Kalinowska, Henkell Freixenet Polska: Prawo w Polsce sprzyja konsumpcji piwa. Dla innych kategorii są restrykcje [WYWIAD]
Anna Kalinowska, Henkell Freixenet Polska (fot. Piotr Waniorek)

- Nieżyjący już ojciec obecnych właścicieli naszej firmy powiedział kiedyś, że „nie można wkładać wszystkich jajek do jednego koszyka”. Dlatego utrzymujemy zdywersyfikowane portfolio, w skład którego wchodzą m.in. gin, likiery, wermuty, aperitify i produkty RTD - mówi Anna Kalinowska, członek zarządu i dyrektor ds. produkcji i inwestycji w Henkell Freixenet Polska.

Pamięta pani swój pierwszy dzień w firmie?

AK: O tym, że firma VINPOL szuka technologa, dowiedziałam się z ogłoszenia prasowego w toruńskich „Nowościach”. Byłam 23 pracownik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. lipiec 2025 07:10