02.10.2017 / 14:32
StoryEditor

Niedopracowane strony i aplikacje zniechęcają Polaków do zakupów mobilnych [RAPORT]

Strony zakupowe niedostosowane do zakupów mobilnych i niewygodne formularze zniechęcają Polaków do e-zakupów (fot. Pixabay CC0)
Komputer przenośny jest najpopularniejszym urządzeniem, wykorzystywanym przez Polaków do zakupów online. Blisko połowa korzysta w czasie e-zakupów z urządzeń mobilnych. Największe problemy stwarzają kupującym serwisy internetowe niedostosowane do zakupów mobilnych i niewygodne formularze – to wnioski z raportu firmy Gemius „E-commerce w Polsce 2017”.

Z badania Gemiusa wynika, że komputer przenośny to zdecydowanie najpopularniejsze urządzenie wykorzystywane przez respondentów w procesie zakupów online. Kolejnymi wymienianymi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 11:34
StoryEditor
Lidl z talenciakami dotrze też do szkół w najbiedniejszych regionach Polski
”Szkoły Pełne Talentów” znów w Lidlu (fot. Lidl)

Już 1 września startuje kolejna edycja akcji sieci Lidl “Szkoły Pełne Talentów”. Klienci sieci przy okazji zakupów będą mogli wspierać wybrane przez siebie placówki oświatowe, rejestrując na ich konta zebrane “Talenciaki”. W tym roku sieć wprowadziła nowość – Skarbonę Talenciaków, w ramach której wsparcie otrzymają szkoły z najbiedniejszych gmin w Polsce.

„Szkoły Pełne Talentów” to program, dzięki któremu polskie szkoły mogą zdobyć wartościowy sprzęt dla swoich podopiecznych. Rejestrować można się przez cały czas trwania akcji, c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 14:56
StoryEditor
Żabka przygotowana na kryzysy i zagrożenia! Arkadiusz Nowicki: Jesteśmy odporni i zdywersyfikowani
Arkadiusz Nowicki, dyrektor logistyki i łańcucha dostaw, Żabka Polska

Arkadiusz Nowicki, dyrektor logistyki i łańcucha dostaw w Żabka Polska mówi portalowi wiadomoscihadlowe.pl o największych wyzwaniach, jakie stoją przed łańcuchami dostaw i o tym, jak Żabka testuje scenariusze i uczy się, budując odporność organizacji i systemu dostaw.

Łukasz Stępniak, Wiadomości Handlowe: Ostatnie kryzysowe lata nie oszczędzają łańcuchów dostaw i logistyków?

Arkadiusz Nowicki, dyrektor logistyki i łańcucha dostaw, Ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 03:22