23.08.2016 / 22:20
StoryEditor

Niemcy zadowoleni z jakości marek własnych. A Polacy ...

Produkty marki Tesco Finest (materiały własne)
46 proc. Niemców nie widzi różnicy w jakości artykułów spożywczych i napojów pomiędzy produktami markowymi a ich odpowiednikami pod markami własnymi sieci handlowych – wynika z najnowszych badań agencji badawczej Mintel.

W przypadku najbardziej sceptycznych wobec private labels (PL) Polaków, Włochów i Francuzów wskaźnik ten waha się od 31 do 34 proc. Aż 86 proc. ankietowanych przyznało, że w cią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 14:57
StoryEditor
Leroy Merlin instaluje modułowe schrony przeciwbombowe, aby chronić klientów i pracowników
Sieć Leroy Merlin zdecydowała się postawić schrony przy swoich sklepach. Każdy z nich pomieści co najmniej kilkadziesiąt osób (fot. Rau.ua)

W trudnych warunkach Leroy Merlin Ukraina podejmuje ważny krok w kierunku bezpieczeństwa swoich pracowników i klientów. Firma zainstalowała nowoczesne modułowe schrony przeciwbombowe w pobliżu swoich hipermarketów budowlanych, gdzie nie ma schronów stacjonarnych, dzięki czemu każdy odwiedzający i pracownik może czuć się chroniony.

Są to betonowe konstrukcje o długości 15 metrów i szerokości 3 metrów, w których może zmieścić się kilkadziesiąt osób. Każdy taki schron kosztuje 2 miliony hrywien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 10:34
StoryEditor
Ukraiński handel detaliczny dostarczył pomoc wojskową i humanitarną o wartości 18,1 miliarda hrywien
Handel niesie pomoc walczącym. W darach są nie tylko produkty spożywcze (fot. Rau.ua)

Stowarzyszenie Sprzedawców Ukraińskich obliczyło całkowitą kwotę pomocy wojskowej i humanitarnej udzielonej przez ukraiński handel detaliczny w ciągu 36 miesięcy wojny. Wynik jest imponujący.

Pomoc humanitarna udzielona przez ukraińskich sprzedawców detalicznych jest ważną częścią walki Ukrainy z rosyjską agresją. Firmy z różnych sektorów handlu detalicznego – FMCG, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. marzec 2025 11:00