30.04.2019 / 15:07
StoryEditor

Polacy kochają płatności zbliżeniowe. Pora na podniesienie limitu [RAPORT]

płatności (fot. Pixabay CC0)
Polacy pokochali karty zbliżeniowe. Stale rośnie ich liczba, a także ich udział w ogólnej liczbie kart płatniczych. W związku z tym rośnie liczba transakcji zbliżeniowych oraz ich wartość – średnio transakcja zbliżeniowa wyniosła więcej niż limit płatności bez PIN.

Narodowy Bank Polski opublikował kolejną informację kwartalną o kartach płatniczych. Jak wynika z tego dokumentu, na koniec grudnia 2018 r. w Polsce było 34,7 mln szt. kart zbli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 13:16
StoryEditor
Co napędza sprzedaż Intermarché i Bricomarché? Grupa Muszkieterów rośnie mimo trudności rynkowych
Na zdj. sklep sieci Intermarche (fot. ricochet64/Shutterstock)

Grupa Muszkieterów, operator sieci Intermarché i Bricomarché, notuje wzrosty sprzedaży w wymagającym otoczeniu rynkowym. Wyniki za pierwsze półrocze 2025 roku pokazują konsekwentny rozwój sieci, ekspansję logistyczną oraz rosnące zaangażowanie przedsiębiorców. Co stoi za stabilnym wzrostem i jak Grupa planuje wykorzystać ten potencjał w nadchodzących miesiącach?

W pierwszym półroczu 2025 roku Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, osiągnęła łączne obroty przekraczające 5,5 mld zł. Oznacza to wzrost o 4,8 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 14:54
StoryEditor
Czekolada, praliny, batoniki i wafelki. Luksusy tylko z promocji?
Eksperci z Grupy Blix przeanalizowali, jak drastyczne podwyżki cen słodyczy czekoladowych przełożyły się na zwyczaje zakupowe Polaków (fot. Schutterstock)

Rekordowe ceny kakao powodują, że słodycze czekoladowe są coraz droższe. Grupa Blix przeanalizowała, jak konsumenci reagują na te podwyżki. Czy rezygnują z zakupu czekolady, w tym tej “dubajskiej” należącej do najdroższych? A może płaczą, ale płacą?

Z danych Eurostatu wynika, że Polska jest na pierwszym miejscu w rankingu krajów, które zanotowały najwyższy wzrost cen czekolady. W czerwcu br. były ona u nas o blisko 40...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 18:02