05.05.2023 / 06:31
StoryEditor

KLUCZOWE TRENDY I PROGNOZY DLA HANDLU FMCG na 2023 r. Jak przyszłość rynku widzą szefowie największych sieci handlowych?

Klienci mogą nie chcieć wrócić z dyskontów do supermarketów (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
W drugiej połowie 2023 roku europejscy detaliści spożywczy zaczną się odbudowywać - spodziewają się analitycy firmy McKinsey’a. Kluczowe trendy, które będą kształtować sektor w tym roku, obejmują stopniową normalizację cen i wolumenu, poszukiwanie tańszej żywności, ciągłą presję na marże i koszty, wyścig o korzyści skali, rentowny wzrost online, ekspansję mediów detalicznych, przyspieszone wdrażanie technologii i zintensyfikowaną współpracę sklepów spożywczych z ich dostawcami w celu zapewnienia zrównoważonego rozwoju.

JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK PRZYSZŁOŚĆ POLSKIEGO RYNKU DETALICZNEGO WIDZĄ SZEFOWIE NAJWIĘKSZYCH SIECI HANDLOWYCH TO ZAPRASZAMY 25 MAJA NA KONGRES RETAIL TRENDS 2023....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 12:39
StoryEditor
Mex Polska debiutuje z Barrio Latino i przekracza granicę 60 lokali
Mex Polska debiutuje z konceptem baru Barrio Latino

Grupa Mex Polska, notowana na GPW spółka z rynku gastronomicznego, przekroczyła 60 lokali i otworzyła nowy koktajl bar Barrio Latino w krakowskim Pasażu Bielaka. Autorski format inspirowany Ameryką Południową odpowiada na trendy Generacji Z i stanowi ważny krok w strategii rozwoju i skalowania portfolio.

Barrio Latino – nowy format w portfolio Mex Polska

Grupa Mex Polska S.A., notowana na Głównym Rynku GPW w Warszawie, konsekwentnie realizuje strategię dywersyfikacji port...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 10:43
StoryEditor
30 lat historii Netto w Polsce! Strategia i ambitne plany rozwoju duńskiego sieci dyskontów na krajowym rynku
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Spożywcza Ikea mebluje polskie lodówki, spiżarnie i kuchnie - sieć dyskontów Netto Polska obchodzi 30-lecie działalności. Od 1995 roku marka rozwija się w naszym kraju, łącząc duńską prostotę z polską bliskością. Poznaj historię, wartości i plany jednej z największych sieci dyskontów w kraju – Netto 30 lat w Polsce.

Trzy dekady obecności Netto w Polsce

Rok 2025 to wyjątkowy moment w historii sieci dyskontów Netto, która obchodzi 30-lecieobecności na polskim rynku. Pierwszy sklep został ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. październik 2025 22:02