11.02.2016 / 23:23
StoryEditorProgram 500+ napędzi sprzedaż w sieciach handlowych?
Sejm uchwalił właśnie projekt ustawy dotyczący programu Rodzina 500+. Projekt przewiduje, że każda rodzina dostanie wsparcie finansowe w wysokości 500 zł na drugie i kolejne dziecko (do 18-go roku życia), a na pierwsze po spełnieniu kryteriów dochodowych. Zapytaliśmy więc ekspertów z banku Credit Agricole Bank Polska, w jaki sposób projekt może przełożyć się na konsumpcję, a tym samym na sytuację działających w Polsce sieci handlowych, takich jak np.: Biedronka, Tesco, Carrefour, Auchan, Lidl, Kaufland, Żabka, Intermarche, Polomarket, Lewiatan, Stokrotka, czy Eko Holding.
Według ekspertów banku Credit Agricole średnioroczne tempo wzrostu gospodarczego w 2016 r. wyniesie 2,9proc. (wobec 2,5 proc. w prognozie wrześniowej), a w 2017 r. o 3,1 pro...