22.03.2017 / 11:01
StoryEditor

Rola sklepów stacjonarnych zmienia się, ale wciąż są ważne

Galeria Manufaktura w Łodzi, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Sklepy stacjonarne dla niektórych klientów zaczynają być miejscem, w którym tylko oglądają produkty przed zakupem w sieci. Stają się więc elementem zakupowej układanki, opisywanej jako showrooming, ROTOPO czy ROPO – wynika z badania „Zakupy w 2025 roku” zrealizowanego przez SW Research. W niedalekiej przyszłości rola sklepów stacjonarnych zmieni się jeszcze bardziej.

Z badania „Zakupy w 2025 roku” zrealizowanego przez SW Research wynika, że sklepy stacjonarne wykorzystywane są przez klientów do realizacji strategii zakupowej, opisywanej jako...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 19:00
StoryEditor

Marcin Hydzik, prezes ZPPM, o "lokalnej półce": Każda partia obieca absolutnie wszystko, żeby dostać się do Sejmu

Sam pomysł zwiększenia ilości polskich produktów spożywczych w sieciach handlowych nie jest nowy. Tyle tylko, że o ocenie proponowanych rozwiązań w ramach programu "lokalna półka" decydować będą nie dobre intencje pomysłodawców, ale zapisy ustawowe – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka (ZPPM).

Jak branża mleczarska ocenia ogłoszony w środę przez Prawo i Sprawiedliwość postulat wyborczy w postaci obowiązkowych półek z lokalnymi produktami spożywczymi w sklepach? – Po r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 12:18
StoryEditor

Carrefour o współpracy z lokalnymi dostawcami. Niektóre produkty dowożone są bezpośrednio do sklepów

Stoisko z warzywami i owocami w supermarkecie Carrefour
Carrefour podał statystyki dotyczące swojej współpracy z lokalnymi dostawcami w Polsce, a dodatkowo sieć handlowa rozpoczęła “Tydzień Dostawców Lokalnych”. Czy to nawiązanie do jednego z haseł wyborczych PiS dotyczących „lokalnej półki”?

Liczba lokalnych dostawców, którzy dostarczają produkty do sklepów Carrefour bezpośrednio i w dodatku na odległość nie dalszą niż 50 km od marketu wzrosła od początku 2023 roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 07:19