12.01.2017 / 12:48
StoryEditor

Rynek gastronomiczny w będzie dynamicznie rósł w 2016 r.

Modla klubokawiarnia Czar PRL w Zielonej Górze (Konrad Kaszuba)
W porównaniu do roku ubiegłego rynek gastronomiczny w Polsce wzrósł o ponad 9 pp. i był wart niemal 32,7 mld zł. Liczba aktywnych placówek całorocznych wzrosła o 4 pp. Z wyjątkiem lokali zaliczanych do kategorii klubów nocnych, w każdym z segmentów rynku gastronomicznego w ciągu ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się liczba punktów. Wzrosła także liczba punktów gastronomicznych uruchamianych sezonowo, w porównaniu do 2015 roku, o ponad 9 pp.

Odsetek Polaków w wieku 15+, którzy deklarują, iż odwiedzili punkt gastronomiczny w ciągu ostatnich 12 miesięcy wzrósł aż o 8 pp. w porównaniu do roku 2015. Ten wzrostowy trend ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 08:37
StoryEditor

Ukraina zakaże importu owoców i warzyw z Polski? Kijów odpowiada na polskie embargo zbożowe

Porastanie ziarna - zdjęcie ilustracyjne (fot. Radosław Pakulniewicz)
Polska wraz z Węgrami i Słowacją zdecydowały się utrzymać zakaz wwozu na teren swoich krajów zboża z Ukrainy, mimo że Unia Europejska zdecydowała o jego zniesieniu. Nasz wschodni sąsiad zagroził zakazem importu niektórych produktów z Polski.

Na mocy tych decyzji tranzyt m.in. przez Polskę nadal będzie dozwolony, ale embargo zostało rozszerzone. W Polsce dodano do listy zakaz wwozu śruty zbożowej, a na Węgrzech aż 25...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 12:03
StoryEditor

Biedronka rozwija markę własną GoVege. Sieć testuje sporo nowości

Biedronka rozwija markę własną GoVege. Sieć testuje sporo nowości (taranchic/Shutterstock.com)
Wśród Polaków zwiększa się popularność diety roślinnej, co zauważają największe sieci handlowe. Biedronka posiada dedykowaną markę produktów GoVege, których udział w ogólnej sprzedaży wciąż rośnie.

Coraz więcej Polaków ogranicza spożycie mięsa. Czyni tak już 44 procent populacji, a 7 proc. całkowicie z niego rezygnuje. Niemal połowa konsumentów miała już do czynienia z roś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 06:01