11.05.2020 / 14:57
StoryEditor

Eksperci obserwują silny wzrost sprzedaży w sklepach funkcjonujących w galeriach handlowych [ANAZLIA]

Sklep Ximi Vogue Life w Galerii Północnej w Warszawie (materiały własne)
W ubiegłym tygodniu wznowiona została działalność galerii handlowych. Analitycy Credit Agricole Bank Polska sprawdzili, jak zmieniły się wydatki gospodarstw domowych w następstwie zniesienia obostrzeń wprowadzonych w związku z epidemią COVID-19. W tym celu posłużyli się informacjami nt. płatności dokonywanych przez klientów indywidualnych banku. W poniższej analizie skorzystano z danych w częstotliwości tygodniowej, przedstawiających łączą wartość transakcji kartami płatniczymi i BLIK od poniedziałku do piątku.

Każda transakcja opisana jest kodem MCC (Merchant Category Code). Jest to oznaczenie nadawane przedsiębiorstwu działającemu w danej branży w momencie zainstalowania terminalu do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 12:32
StoryEditor
Mateusz Nosarzewski, franczyzobiorca Żabki: każdego dnia mam możliwość udoskonalania siebie
Mateusz Nosarzewski - franczyzobiorca Żabki, ambasador marki i członek Rady Franczyzobiorców (fot. Materiały Prasowe)

Jeszcze kilkanaście lat temu, osoby wychodzące na rynek pracy, kojarzyły zakładanie własnej firmy z dużym wkładem finansowym, jeszcze większym ryzykiem niepowodzenia oraz brakiem życia prywatnego. Aktualnie sytuacja wygląda znacznie inaczej. Młodzi ludzie chętniej otwierają jednoosobowe działalności gospodarcze, czerpiąc z tego sporą satysfakcję i widząc w tym świetlaną przyszłość. Coraz częściej wybierają też model franczyzowy, łącząc zamiłowanie do biznesu ze wsparciem operatora, oferującym całą gamę gotowych rozwiązań. Wśród tych, którzy obrali ten zawodowy kierunek jest Mateusz Nosarzewski - franczyzobiorca Żabki, ambasador marki i członek Rady Franczyzobiorców.

Żabka to największa franczyzowa sieć sklepów spożywczych w Polsce. Obecnie na terenie naszego kraju znajduje się ich ponad 11 tysięcy. Z danych przekazanych nam przez popularną ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 15:09
StoryEditor
1728,92 zł - takiego koszyka można pozazdrościć. Uber Eats i Carrefour podsumowują współpracę
Ponad 15 tysięcy produktów na klik – Uber Eats i Carrefour podsumowują pół roku współpracy (fot. Uber Eats)

Sześć miesięcy po starcie, współpraca Uber Eats i Carrefour okazuje się przykładem dynamicznego rozwoju usług q-commerce na polskim rynku. Tylko w tym roku liczba dostaw w ramach współpracy wzrosła 4-krotnie.

Współpraca, zainaugurowana jesienią ubiegłego roku, już po miesiącu przeszła z etapu testów do pełnoskalowej usługi, obejmującej kilkadziesiąt lokalizacji. Obecnie to ponad 120 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 04:56