05.01.2016 / 09:49
StoryEditor

Sprzedaż mięsa rośnie szybciej niż wędlin

Polscy konsumenci szturmem ruszyli po tanią wieprzowinę. Przetwórcy mówią o wzroście sprzedaży od kilkunastu do nawet 100 proc. – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

Mięso jest tanie. Dlatego następuje odpływ konsumentów od części przetworów. Jak wskazuje na łamach „Pulsu Biznesu” Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia, w przypa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 10:20
StoryEditor
To już pewne: Getir wychodzi z Europy i z USA. Próbował konsolidować branżę q-commerce, a teraz sam się ewakuuje
Na zdj. kurier platformy Getir (fot. FOTMA/Shutterstock)
Getir, który próbował stać się największym w Europie graczem na rynku ekspresowych dostaw artykułów spożywczych do domu, całkowicie wycofuje się z kontynentu. Q-commerce‘owa firma rezygnuje z walki na wszystkich rynkach zagranicznych i działać będzie wyłącznie na terenie rodzimej Turcji.

To smutny "koniec" (w Europie) gracza, który jeszcze dwa lata temu pozyskiwał finansowanie na rozwój od inwestorów przy waluacji na poziomie aż 12 mld dolarów. Getir, którego ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 14:40
StoryEditor
Tchibo uruchomiło pierwszy sklep w nowym formacie i zapowiedziało kolejne. Czym będzie wyróżniał się nowy koncept?
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)fot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Tchibo wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza placówka w nowej odsłonie została uruchomiona w poznańskim Centrum King Cross Marcelin.

Jak podaje Tchibo, wdrożenie nowego formatu ma być "powrotem do korzeni". Oznacza to, że koncept będzie skoncentrowany wokół szeroko rozumianej kultury picia kawy.

Tchibo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 17:33