27.02.2018 / 11:47
StoryEditor

Szanse i zagrożenia dla planu transformacji „Carrefour 2022” [ANALIZA]

Plan Carrefour 2022 zakłada m.in. zmianę pozycjonowania placówek wielkopowierzchniowych sieci (fot. materiały prasowe, Carrefour Polska)
Pięcioletni plan transformacji, ogłoszony w styczniu przez Alexandre Bomparda, CEO Grupy Carrefour, wyznacza kilka celów głównych. Wśród nich jest uruchomienie co najmniej 2 tys. sklepów convenience, znaczne zwiększenie sprzedaży żywności w kanale e-commerce oraz żywności organicznej, duże inwestycje w cyfryzację firmy czy zwiększenie udziału sprzedaży marki własnej do jednej trzeciej przychodów ogółem. Analitycy Standard&Poor‘s przyglądają się z bliska planom sieci, wskazując na szanse i zagrożenia w ich realizacji.

Strategiczne plany, nakreślone przez zarząd Carrefoura, są bardzo ambitne, a ich właściwa realizacja powinna znacznie poprawić długoterminową konkurencyjność sieci. Redukcja kos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 13:36
StoryEditor
Allegro kontra InPost. Rafał Brzoska: kto walczy z klientem, ten straci

Między InPostem a Allegro narasta konflikt, którego źródłem są decyzje wpływające bezpośrednio na komfort zakupów online. Prezes InPostu, Rafał Brzoska skomentował praktyki konkurenta, a jednocześnie klienta InPostu. Co tak naprawdę wydarzyło się na rynku dostaw i kto zyska, a kto straci na tej rywalizacji?

image

Afera z udziałem Allegro i InPostu. Urząd antymonopolowy zbada czy d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 19:05
StoryEditor
Nalot służb na centralę Nestle. Przeszukanie dotyczy oszustwa przy produkcji wody mineralnej
ARLINGTON, VA - MAY 19, 2019NESTLE USA - entrance to headquarters building with sign

Francuskie służby przeszukały siedzibę główną firmy Nestlé pod Paryżem. Koncern spożywczy miał filtrować skażoną wodę źródlaną i sprzedawać ją jako naturalną wodę mineralną. Sprawa dotyczy znanych marek, takich jak Perrier, Hépar, Contrex i Vittel.

Szwajcarska Grupa Nestlé to jeden z największych koncernów spożywczych na świecie, który oferuje nie tylko wodę mineralną, ale także przekąski, słodycze, płatki śniadaniowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2025 09:27