25.05.2023 / 14:55
StoryEditor

Sześć kluczowych zagrożeń dla rozwoju globalnego przemysłu spożywczego [NIELSEN IQ]

zdj. ilustracyjne (Shutterstock)
Pierwszy kwartał 2023 r. jasno pokazuje, że na wielu rynkach występują liczne czynniki zmniejszające popyt konsumencki. Branża spożywcza trochę korzysta na tym trendzie, jednak może on jej także przysparzać problemów. Przedsiębiorcy muszą dobrze zrozumieć, w jakim kierunku i jak bardzo zmieniają się zachowania konsumentów, by radzić sobie z różnymi wyzwaniami.

Cały globalny przemysł produktów paczkowanych (CPG) mierzy się w 2023 r. z licznymi wyzwaniami i branża spożywcza nie jest tu wyjątkiem. Konsumenci tracą zaufanie do stanu świat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 15:45
StoryEditor
Biedronka coraz mocniejsza w gamingu. Sieć “odpala” nową edycję gry na platformie Roblox
Biedronka uruchomiła drugą edycję gry wideo na platformie Roblox (fot. materiały prasowe)

Po roku obecności na platformie Roblox, Biedronka najwyraźniej uznała, że w gaming warto inwestować. Dowodem na to jest druga edycja gry Biedronka Simulator, w której dużą rolę odgrywają postaci z Gangu Biedroniaków, pomagając w realizacji zadań i zdobywaniu bonusów.

Największa sieć dyskontów w Polsce chce być stale obecna w świecie wirtualnej rozrywki, w którym zagościła w październiku 2024 r., uruchomiając symulator Biedronki na p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 13:29
StoryEditor
Polscy konsumenci aktywnie ograniczają wydatki na żywność. Przemyślane zakupy wyróżniają nas na tle innych krajów regionu [LICZBY]
Polscy konsumenci aktywnie ograniczają wydatki na żywność (Shutterstock)

Jak wynika z raportu PwC " Smak, cena, świadomość: Mapa wyborów konsumenckich Polaków", Polacy aktywnie kontrolują swoje wydatki na żywność. Nie oznacza to wyłącznie polowania na najniższe ceny i promocje. Liczą się też racjonalne decyzje zakupowe.

Nie kupuję pod wpływem impulsu!

Polscy konsumenci aktywnie kontrolują wydatki na żywność. Blisko połowa wykorzystuje zapasy i planuje posiłki, aby unikać impulsywnych zakupów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 14:26