15.01.2018 / 08:40
StoryEditor

TOP 10 sieci sklepów, w których Polacy najchętniej robią zakupy

Sklep sieci Żabka (materiały własne)
Pomimo szumnych haseł rzeczywistość wciąż jest inna. Polacy coraz częściej kupują w sieciach zagranicznych i coraz mniej w polskich - pisze Rzeczpospolita.

Według badań Market Side, w 2017 roku w sklepach Biedronka zakupy robiło aż 85 proc. Polaków. Dla 46 proc. polskich obywateli sieć jest najczęstszym miejscem robienia zakupó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2024 / 15:10
StoryEditor
Krzysztof Pawiński, Maspex: Musi być radość z zakupów i wydawania pieniędzy. Ceny już nie wrócą do dawnych poziomów
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Grupy Maspex (Grupa Maspex)

Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex, prognozuje już tylko punktowe podwyżki cen produktów spożywczych. Przyznaje, że konsumenci mają problem z akceptacją wysokich cen i przekonuje, że aby konsumenci zechcieli kupować więcej, musi czuć radość z zakupów i wydawania pieniędzy.

Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex, ocenia sytuację w branży spożywczej w pierwszej części 2024 r. Menedżer ocenia w wywiadzie dla serwisu PAP Biznes, relacjonowanej przez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2024 / 21:49
StoryEditor
Brainer zmieni rynek napojów funkcjonalnych? Właściciel firmy Superdrob stworzył własny start-up napojowy, czym chce pobić konkurentów?
Brainer. The Brain Drink od Lipco Foods

Spółka BrinkBev, należąca do Grupy LipCo Foods, wprowadza na rynek markę Brainer, czyli napój funkcjonalny o unikalnej recepturze, który nie zawiera kofeiny i tauryny. Firma podkreśla, że u podstaw tworzenia receptury było m.in. obniżenie poziomu zmęczenia bez zaciągania długu energetycznego, a także wsparcie koncentracji.

Start-upowa firma BrinkBev, będąca częścią multifoodowej Grupy LipCo Foods, wprowadza na rynek napój funkcjonalny Brainer. The Brain Drink, który nie zawiera kofeiny i tauryny. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. wrzesień 2024 07:08