15.01.2018 / 08:40
StoryEditor

TOP 10 sieci sklepów, w których Polacy najchętniej robią zakupy

Sklep sieci Żabka (materiały własne)
Pomimo szumnych haseł rzeczywistość wciąż jest inna. Polacy coraz częściej kupują w sieciach zagranicznych i coraz mniej w polskich - pisze Rzeczpospolita.

Według badań Market Side, w 2017 roku w sklepach Biedronka zakupy robiło aż 85 proc. Polaków. Dla 46 proc. polskich obywateli sieć jest najczęstszym miejscem robienia zakupó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 15:51
StoryEditor
Rossmann chce dotrzeć do młodych konsumentów. Jak zamierza to zrobić?
Logo sieci Rossmann (fot. Sebastian Rennack)

Rossmann startuje z kolejną odsłoną swojej strategii przyciągania młodszych konsumentów. Tym razem stawia na limitowaną ofertę kosmetyków i współpracę z młodymi twarzami polskiego hip-hopu. Co dokładnie zawiera nowy "drop" i dlaczego to może być ważna zmiana w sposobie komunikacji drogerii z klientami?

W drogeriach Rossmann pojawiła się właśnie nowa, limitowana seria kosmetyków do makijażu od marki Everybody London. To element szerszej kampanii, której celem jest dotarcie do m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 12:35
StoryEditor
System kaucyjny jest kompletnie nieprzygotowany do startu - twierdzi Biedronka. A co z gotowością samej sieci?
Biedronka od miesięcy testuje różne formy butelkomatów, które stawia m.in. przy wiatach na wózki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, ostro krytykuje tempo wprowadzania systemu kaucyjnego. Sieć podkreśla, że krótki termin na przygotowanie i wdrożenie odpowiednich rozwiązań to ogromne wyzwanie, które może skutkować problemami z butelkomatami i koniecznością ręcznego przyjmowania opakowań.

Od 1 października 2025 r. w Polsce ma obowiązywać system kaucyjny i żadne apele kierowane do rządu chyba nie spowodują, że ta data ulegnie przesunięciu. A skoro tak, to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. lipiec 2025 08:56