10.04.2024 / 10:44
StoryEditor

Tradycyjne stoiska ladowe pomagają lokalnym supermarketom rozwijać się w Polsce i regionie

Stoisko ladowe w makrecie proximity (fot. Sebastian Rennack)
Lokalne supermarkety zwiększają swój udział w rynku w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej pomimo silnej konkurencji międzynarodowej. Zwłaszcza w Polsce i Rumunii duża przepaść pomiędzy obszarami wiejskimi i miejskimi stwarza możliwości ekspansji dla małych formatów. Obsługiwane stoiska ze świeżymi produktami odgrywają dużą rolę w zdobywaniu przychylności bardziej tradycyjnie zorientowanych klientów. Również dyskonty unowocześniają swoje koncepty sklepów za pomocą lad, aby lepiej sprostać lokalnemu popytowi.

Supermarkety sąsiedzkie wspinają się na czołowe pozycje w ogólnopolskich rankingach rynków spożywczych w Europie Środkowo-Południowej. Zwłaszcza w Polsce i Rumunii operatorzy lo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 08:43
StoryEditor
Ikea wzywa klientów do zaprzestania używania produktu i jego zwrotu. Sieć ostrzega, że jest niebezpieczny!
Na zdj. sklep sieci Ikea (fot. 8H/Shutterstock)

Ikea wycofuje z rynku łyżki do mieszania Ikea 365+ Hjälte z określoną datą produkcji ze względu na niedopuszczalny poziom migracji amin aromatycznych z tych wyrobów.

Ikea apeluje do wszystkich, którzy nabyli łyżkę do mieszania Ikea 365+ Hjälte, aby zaprzestali jej używania i skontaktowali się z Ikea. Wycofywany produkt ma numer artykułu 401....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 17:39
StoryEditor
Zmiany w zarządzie DHL eCommerce Polska. Nowy wiceprezes ds. finansów i administracji. To były szef Poczty Polskiej
Marek Dziemiańczyk, DHL eCommerce Polska (fot. Dhl)

Marek Dziemiańczyk dołączył do zespołu zarządzającego DHL eCommerce Polska i objął stanowisko wiceprezesa ds. Finansów i Administracji. Do DHL wraca po ponad ponad 20 latach.

Marek Dziemiańczyk to doświadczony lider z ponad 20-letnią praktyką na stanowiskach CFO w dużych, międzynarodowych organizacjach. Jego kompetencje obejmują strategiczne planow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 17:27