14.03.2017 / 12:00
StoryEditor

Wegeinflacja w polskich sklepach. W lutym ceny wzrosły o 2,2 proc.

(materiały prasowe)
Inflacja CPI wzrosła w lutym do 2,2% r/r z 1,7% r/r w styczniu (dane po korekcie koszyka). Odczyt był wyższy od oczekiwań rynku i analityków Banku Zachodniego WBK (odpowiednio 2,1% r/r i 2,0% r/r), a zaskoczenie w górę wynikało przede wszystkim z mocnego wzrostu cen żywności – o 1,0% m/m (był to najmocniejszy odczyt w tym miesiącu od 2000 r.)

Winę za tak mocny wzrost w tej kategorii ponoszą przede wszystkim warzywa, które podrożały o 6,4% m/m – najwięcej w lutym od co najmniej 10 lat. Wzrost cen warzyw był skutkiem s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 09:33
StoryEditor
Spłonął zakład producenta Paluszków Beskidzkich. Co z pracownikami? Zapowiedź władz firmy zadziwia!
Paluszki (fot. Pixabay)
Mimo że firma Aksam będzie mogła niebawem korzystać jedynie z jednej trzeciej mocy produkcyjnej ze względu na straty spowodowane pożarem, prezes firmy zapowiedział, że nie będzie zwolnień, a pracownicy dostaną pełne wynagrodzenie. Z wielu stron płyną głosy uznania, a apel o kupowanie wyrobów firmy wystosował nawet były premier.

Pożar w fabryce Aksam wybuchł w nocy z piątku na sobotę 13 lipca w miejscowości Malec niedaleko Oświęcimia. Dach jednej hali zawalił się całkowicie, a drugiej częściowo. Trzecia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 08:16
StoryEditor
Sieć Kolporter rozwija w salonikach prasowych sprzedaż biletów na wydarzenia sportowe i kulturalne
Na zdj. salonik Kolportera (fot. mat. prasowe)
Sieć saloników prasowych należących do Kolportera rozwija sprzedaż biletów na wydarzenia sportowe i kulturalne, a także do różnych obiektów kulturalnych i rekreacyjnych. To co najbardziej przyciąga klientów do placówek sieci, to mecze piłki nożnej.

- Pomysł sprzedaży biletów w salonikach Kolportera zrodził się ponad 15 lat temu. Zaczynaliśmy od wejściówek na mecze Korony Kielce. W kolejnych latach współpracę rozszerzal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:13