17.09.2021 / 20:25
StoryEditor

Wegetarianizm jako walka o planetę!? Polacy nie łączą ograniczenia konsumpcji i produkcji mięsa z próbą zatrzymania zmian klimatycznych

Produkty wegańskie coraz częściej oferowane są na promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Aż 86 proc. Polaków wierzy w globalne ocieplenie, a 76 proc. obawia się jego skutków. Badani są zdania, że do globalnego ocieplenia przyczyniły się zarówno naturalne zmiany klimatyczne jak i działania człowieka. Skutkiem globalnego ocieplenia najczęściej zauważanym przez Polaków jest występowanie większej ilości ekstremalnych zjawisk pogodowych i ich następstw, takich jak powodzie czy pożary (72 proc.). Polacy dostrzegają też wyższe temperatury i długotrwałe susze – wynika z badania ARC Rynek i Opinia zrealizowanego pod patronatem merytorycznym Go Responsible.

- Wyniki naszego badania pokazują, że Polacy mają świadomość globalnego ocieplenia i są za tym, by polska konsumpcja, gospodarka, przestawiała się na tryb ograniczenia emisji. N...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
04.12.2025 / 23:38
StoryEditor
Wars wychodzi poza wagony kolejowe i otwiera pierwszą samodzielną kawiarnię z ofertą convenience [GALERIA]
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)wiadomoscihandlowe.pl
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnięwiadomoscihandlowe.pl
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnięwiadomoscihandlowe.pl
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnięwiadomoscihandlowe.pl
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Firma Wars, dotychczas kojarzona wyłącznie z obsługą wagonów restauracyjnych w pociągach PKP, rozpoczyna nowy rozdział swojej historii. Już 5 grudnia na Dworcu Głównym w Warszawie zostanie otwarta pierwsza, całkowicie samodzielna restauracjo-kawiarnia spółki. To ważny krok. Firma widzi potencjał stworzenia dużej sieci z mocnym akcentem na kawę i ofertę convenience.

Koniec czekania w wagonie: WARS na dworcu, ulicy i w automacie

Spółka Wars, specjalizująca się w obsłudze wagonów restauracyjnych, wychodzi poza swój tradycyjny obszar działa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 18:43
StoryEditor
Develey otwiera nowy zakład w Polsce. Inwestycja wpłynie na krajowy rynek sosów
Develey otwiera nowy zakład produkcyjny w Polsce (fot. materiały prasowe)

Develey Polska otworzył nowy zakład produkcyjny w Łęczycy. Inwestycja łączy modernizację nieużytkowanego od lat obiektu z wdrożeniem technologii wspierających efektywność operacyjną. Jakie znaczenie ma to przedsięwzięcie dla firmy oraz samego regionu?

Develey Polska uruchomił zakład produkcyjny w Łęczycy, określany jako jeden z największych projektów rozwojowych ostatnich lat. Celem inwestycji jest zwiększenie mocy produkc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2025 09:21