28.03.2024 / 15:40
StoryEditor

Amazon powalczy z twórcami ChatGPT. Zainwestuje piorunującą kwotę w konkurencyjny start-up AI

Amazon nie odpuszcza w wyścigu o bycie liderem rozwiązań spod znaku generatywnej sztucznej inteligencji (fot. JRdes/Shutterstock)
Amazon wyda 2,75 mld dolarów na inwestycję w firmę Anthropic, czyli start-up będący jednym z czołowych rywali OpenAI, twórców ChatGPT. Już wcześniej gigant e-commerce‘u przeznaczył na ten cel 1,25 mld dolarów, co oznacza, że łącznie wesprze Anthropic kwotą aż 4 mld dolarów. Nie będzie miał jednak większościowych udziałów.

Amazon nie chce zostać w tyle podczas dziejącej się na naszych oczach rewolucji pod znakiem sztucznej inteligencji. Podczas gdy Microsoft zainwestował w OpenAI, firma Jeffa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2024 / 08:56
StoryEditor
Właściciel Żabki chętny na przejęcie lodowego biznesu firmy Unilever
Właściciel Żabki ma chrapkę na lodową cześć biznesu Unilevera, czyli marki takie jak Magnum oraz Ben & Jerry‘s (fot. Shutterstock)

Czy marki takie jak Magnum i Ben & Jerry‘s zmienią właściciela? Coraz więcej sygnałów wskazuje na taki scenariusz, bo w światowych mediach powrócił temat sprzedaży lodowej części biznesu koncernu Unilever. Wśród potencjalnych chętnych na jego przejęcie po raz kolejny wymieniony został fundusz CVC Capital Partners – właściciel Żabki.

Rozpoczęły się wstępne dyskusje z grupą inwestorów zainteresowanych przejęciem lodowej części biznesu Unilevera, do którego zaliczają się takie marki jak Magnum i Be...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 15:08
StoryEditor
Piekarniczy gigant ma nowego prezesa. Przechodzi z giganta słodyczowego
Chleb (fot. Envato Elements)
Grupa Arytza poinformowała, że nowym CEO spółki zostanie Michael Schai. Swoje stanowisko obejmie 1 stycznia przyszłego roku.

O sprawie pisze portal esmmagazine.com. W specjalnym komunikacie firma podkreśliła, że nowy CEO ma ogromne doświadczenie w branży spożywczej, zdobyte w Europie, Azji oraz Austr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:43