04.04.2022 / 23:22
StoryEditor

Carrefour uruchamia fundusz venture capital, który zainwestuje w cyfrowe start-upy retailowe. To kolejny krok w transformacji cyfrowej grupy

Elodie Perthuisot, dyrektor wykonawczy ds. handlu elektronicznego, danych i transformacji cyfrowej w Grupie Carrefour (Grupa Carrefour)
Grupa Carrefour połączyła siły z funduszem Daphni w celu uruchomienia projektu Dastore, czyli dedykowanego funduszu venture capital, którego celem jest inwestowanie w start-upy na wczesnym etapie rozwoju, które zajmują się cyfrowym obszarem handlu detalicznego.

Fundusz Carrefoura zainwestuje początkowo 80 milionów euro, przejmując udziały mniejszościowe w projektach o dużym potencjale we Francji i na świecie, aby umożliwić grupie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 15:17
StoryEditor
Roślinna rewolucja w Max Premium Burgers
Restauracja Max Burgers w Krakowie (fot. mat. pras.)

Max Premium Burgers, szwedzka sieć restauracji fast food, opublikowała raport nt. zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, który prezentuje osiągnięcia firmy na drodze do zmniejszenia wpływu na środowisko. Kluczowym elementem tej strategii było wprowadzenie menu Supreme Green, które zawiera produkty o niskiej emisji CO2. Dzięki temu firma zbliża się do ambitnego celu – aby co najmniej połowa sprzedawanych posiłków była pozbawiona czerwonego mięsa. W Polsce wynik ten już osiągnął 41 proc.

Wprowadzenie roślinnego menu Supreme Green było jednym z najważniejszych kroków, które pozwoliły MAX Premium Burgers osiągnąć 46 proc. sprzedaży posiłków bez czerwonego mięsa na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 10:37
StoryEditor
Kraft Heinz i Pudliszki rozszerzają ofertę dań gotowych. Producent idzie w tacki
Dania gotowe Pudliszki (fot. Kraft Heinz)

Kraft Heinz, właściciel m.in. marki Pudliszki, rozszerza swoją ofertę o nowe produkty z kategorii dań gotowych – produkty na tackach. Do sprzedaży trafiły cztery warianty.

Producent przekonuje, że to odpowiedź na szybki rozwój tej kategorii, spowodowany zwłaszcza brakiem czasu konsumentów na przygotowywanie własnych posiłków. Dane GUS pokazują, że...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00