29.12.2021 / 11:40
StoryEditor

Klienci w goglach AR, kombinezonach i dotykowych rękawicach. Tak będzie wyglądał handel w 2030 roku [RAPORT]

Skala zmian w branży handlowej, jakie zajdą w tej dekadzie, będzie piorunująca (fot. Shutterstock)
W 2030 r. powszechnie stosowanym rozwiązaniem staną się hybrydowe galerie handlowe - przewiduje firma Ericsson ConsumerLab. Eksperci uważają, że gogle AR, wodoodporne gogle VR, dotykowe kombinezony i rękawice mogą być częścią wyposażenia konsumentów, którzy pod koniec dekady odwiedza będą galerie handlowe. Sprawdź zestawienie 10 trendów konsumenckich, które według prognoz ECL będą kluczowe w najbliższych latach i sprawią, że handel pod koniec dekady będzie diametralnie inny od tego, jaki znamy obecnie.

- Hybrydowa kombinacja działających w internecie urządzeń oraz prawdziwych, fizycznych lokalizacji, która wynosi doświadczenia zakupowe na zupełnie nowy poziom będzie zgodnie z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.09.2025 / 10:00
StoryEditor
Sebastian Matusiak będzie odpowiadał za ekspansję Grupy Muszkieterów w Polsce. Jest nowy zarząd spółki nieruchomościowej grupy
Sebastian Matusiak, IMMO Muszkieterowie (fot. Muszkieterowie)

Sebastian Matusiak od 1 września objął funkcję prezesa IMMO Muszkieterowie w Polsce - spółki odpowiedzialnej za rozwój sieci sklepów Intermarché oraz Bricomarché, inwestycje i zarządzanie nieruchomościami grupy w Polsce.

Menedżer jest właścicielem dwóch sklepów Bricomarché w Grójcu i Kozienicach. Z Grupą Muszkieterów związany jest od ponad 20 lat. W tym czasie brał udział w kluczowych projektach...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 18:20
StoryEditor
Lidl usuwa wina rosyjskiego oligarchy z półek. Produkty Gancia zniknęły ze sprzedaży
Lidl usuwa wina Gancia z półek. Marka jest powiązana z rosyjskim oligarchą (fot. Paweł Jachowski)

Lidl Polska zdecydował się wycofać ze sprzedaży wina marki Gancia, należącej do rosyjskiego oligarchy Roustama Tariko. Jeszcze niedawno prosecco tego producenta promowane było w gazetkach sieci w sekcji "Włoska elegancja".

Jak poinformował Szymon Krawiec z "Wprost", Lidl Polska usunął z oferty wina marki Gancia. Decyzja ta zapadła po publikacji tygodnika, w której ujawniono, że właścicielem winiar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. październik 2025 00:57