23.02.2023 / 18:59
StoryEditor

Żabka szuka start-upów wspierających transformację ekosystemu convenience. W 2022 r. zespół Venture Studio przeanalizował ponad 1300 projektów

Karol Gajewicz_Head of Venture Studio_Grupa Żabka (Grupa Żabka)
Grupa Żabka chce wspierać innowacyjność i budować partnerstwa na rzecz pozytywnej zmiany, dlatego poszukuje do współpracy podmiotów oferujących rozwiązania wspomagające transformację ekosystemu convenience. Robi to poprzez Venture Studio, jednostkę, która wyszukuje startupy w oparciu o bieżące potrzeby biznesu, ale również na podstawie trendów i insightów konsumenckich. Pomagają w tym programy akceleracyjne – Foodtech Lab, Startup Impact Program i Żabka Future Lab, którego 2. edycja właśnie wystartowała.

– Grupa Żabka podejmuje współpracę ze startupami, które tworzą innowacyjne rozwiązania dla handlu detalicznego, szczególnie w obszarach e-commerce, q-commerce i Direct to Consum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 12:02
StoryEditor
Ruszył pierwszy sklep Reserved w nowym koncepcie! Zobacz, czym różni się od starszych salonów [GALERIA]
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Pierwszy salon Reserved w nowym koncepcie, w warszawskim CH Wola Park (fot. mat. prasowe)

W warszawskim centrum handlowym Wola Park otwarto sklep Reserved w odświeżonej odsłonie. Jest to trzeci taki sklep na świecie po Mediolanie i Londynie. Do tego w galerii otwarto lokal polskiej marki okularowej Muscat oraz salon marki Briju.

Salon Reserved w CH Wola Park jest pierwszym w Polsce lokalem znanej marki odzieżowej zrealizowanym w nowym, unikatowym koncepcie. Obecny jest on póki co tylko w trzech s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2024 / 08:51
StoryEditor
Kontrolerzy ruszyli do sklepów, by szukać alkotubek. Nie znaleźli ani jednej. Co dalej?
Alkohole w saszetkach wywołały powszechne oburzenie (fot. Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom)

Wzbudzające kontrowersje alkotubki zostały wycofane z obrotu handlowego w Polsce. IJHARS poinformował, że w środę do godz. 12.30 skontrolował w tym zakresie 223 sklepy w całym kraju. W żadnej z placówek nie znaleziono produktu Voodoo Monkey od firm OLV.

- To jest sukces całego naszego społeczeństwa, bowiem kiedy problem stał się znany, jak jeden mąż wszyscy: rząd, media, eksperci i zatroskani obywatele - konsumenci podobnie i j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2024 20:56