01.06.2022 / 16:48
StoryEditor

Cezary Giza, Eurocash: Pozwalamy małym sklepom korzystać z rozwiązań charakterystycznych dla dużych korporacji

Cezary Giza, prezes zarządu Innowacyjna Platforma Handlu, Grupa Eurocash (mat. prasowe Eurocash)
– Innowacyjna Platforma Handlu ma cyfryzować sklepy stacjonarne małych przedsiębiorców. Oni nie mają odpowiedniego know-how. Takich detalistów cały czas jest wielu, w grupie Eurocash mamy 80 tys. klientów – powiedział Cezary Giza, CEO IPH w Grupie Eurocash, który wziął udział w debacie podczas tegorocznej edycji Cashless Congress.

Ekspert w debacie pt. „Płatności bezgotówkowe i usługi około płatnicze z perspektywy merchantów” zwracał uwagę, że transformacja cyfrowa pozwala przyciągnąć konsumenta do sklepu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 08:28
StoryEditor
Najwyższą satysfakcję z wykorzystania AI zanotowano w sektorze handlowym [BADANIE]
Handel liderem satysfakcji z wdrożeń AI. Wyniki badania mówią jasno (fot. Shutterstock)

Wyniki najnowszego badania Lenovo pokazują znaczące różnice w podejściu do sztucznej inteligencji w poszczególnych sektorach gospodarki. Handel wyróżnia się najwyższym poziomem satysfakcji z wdrożeń, podczas gdy bankowość i finanse zachowują ostrożność. Skąd taka ostrożność?

Według badania Lenovo "The CIO Playbook 2025" aż 96 proc. wdrożonych rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji w sektorze handlowym spełnia lub przekracza oczekiwania. To najle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 08:35
StoryEditor
Aldi prezentuje raport na temat marnowania żywności w Polsce. Jakie produkty wyrzucamy najczęściej?
marnowanie żywności

Sieć Aldi przebadała kilkuset konsumentów z całej Polski, w różnych grupach wiekowych, by poznać ich strategie zakupowe i lepiej wspierać swoich klientów w walce z marnowaniem jedzenia. Czy młodzi wyrzucają jedzenie z innych powodów niż seniorzy? Które produkty spożywcze najczęściej wyrzucamy? Jakie są najpopularniejsze metody Polaków na ratowanie jedzenia?

Czy marnowanie jedzenia stanowi w naszym kraju poważnym problem? Zgodnie z raportem Aldi co drugi Polak przyznaje, że sporadycznie zdarza mu się wyrzucać żywność. Jednocześnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. wrzesień 2025 10:50