07.06.2022 / 17:25
StoryEditor

Coraz większa konkurencja na rynku aplikacji lojalnościowych. Branża stawia na mobilne technologie

Polscy konsumenci nie rozstają się ze smartfonem (fot. adobe stock)
Krakowska spółka zajmująca się tworzeniem programów lojalnościowych, wprowadza na rynek nową aplikację, która pozwoli małym biznesom – kawiarniom, osiedlowym sklepikom, myjniom, salonom fryzjerskim – dbać o lojalność klientów. To kolejna apka na konkurencyjnym rynku usług.

Jak zapewniają twórcy systemu, aplikacja LoyRise to nie tylko program lojalnościowy, ale przede wszystkim narzędzie do stworzenia własnej bazy klientów. 

Mikrofirmy, tak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 10:20
StoryEditor
Dlaczego w Dino nie ma funduszu świadczeń socjalnych? Zaważyła jedna decyzja sprzed 15 lat
Na zdj. sklep Dino w Dawidach Bankowych k. Warszawy (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Pracownicy Dino pytają związki zawodowe, dlaczego w sieci nie utworzono funduszu świadczeń socjalnych. Ci odpowiadają, że władze sieci zasłaniają się zapisem sprzed 15 lat. Związkowcy chcą jego zmiany.

Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych to narzędzie regulowane ustawą z 1994 roku. Tworzy go pracodawca, a pieniądze tam wpłacane przeznaczane są na różne cele socjalne i rekrea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 11:08
StoryEditor
Berni GO w appce sieci Avia. Nowa gra mobilna wzmacnia program lojalnościowy stacji paliw
Grupa Unimot, właściciel sieci stacji paliw AVIA w Polsce, rozszerzyła funkcjonalność aplikacji Avia GO o innowacyjny element grywalizacji. W aplikacji pojawiła się gra Berni GO.

Grupa Unimot, właściciel sieci stacji paliw AVIA w Polsce, rozszerzyła funkcjonalność aplikacji Avia GO o innowacyjny element grywalizacji. W aplikacji pojawiła się gra Berni GO, która już pierwszego dnia przyciągnęła ponad 1000 użytkowników. Obecnie z aplikacji AVIA GO korzysta blisko 190 tys. aktywnych użytkowników, co czyni ją jednym z kluczowych narzędzi komunikacji marki z klientami.

Grywalizacja w programie lojalnościowym – jak działa Berni GO

Nowa gra ma na celu zwiększenie zaangażowania odbiorców oraz wsparcie programu lojalnościowego AVIA. Berni GO ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. grudzień 2025 16:45