10.02.2025 / 13:10
StoryEditor

Jedna trzecia polskich konsumentów nie chce korzystać z biometrii i nie chce tego zmieniać. Klienci czują się mniej bezpieczni

Część Polaków czuje opór przed biometrycznymi metodami zatwierdzania transakcji (fot. Shutterstock)

Dane firmy Adyen pokazują, że 30 proc. konsumentów w Polsce nie zamierza korzystać z biometrycznych metod zabezpieczeń w formie odcisku palca oraz funkcji rozpoznawania twarzy. Większość konsumentów oczekuje jednocześnie że to sklepy internetowe zadbają o ich ochronę.

Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że aż 30 proc. polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego w 2023 roku padło cyberprzestępczości, ponosząc średnie straty rzędu 8,3 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 12:16
StoryEditor
Wenus i Mars na zakupach. Jak kupują kobiety, a jak mężczyźni w e-commerce?
Czym różnią się zachowania klientów e-commerce w rozróżnieniu na płeć? (fot. Shutterstock)

Zakupy internetowe to dziś codzienność milionów Polaków. Różnice w zachowaniach konsumenckich między kobietami i mężczyznami rzucają nowe światło na to, jak kształtować oferty, metody płatności i doświadczenie zakupowe online. Co z raportu Tpay "Jak Polacy lubią płacić online" wynika dla branży handlu internetowego?

Z danych zawartych w raporcie wynika, że 66 proc. kobiet robi zakupy online co najmniej 2–3 razy w miesiącu. Dla porównania, wśród mężczyzn ten odsetek wynosi 58 proc. Mężczyźn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 12:05
StoryEditor
Rekordowe przychody właściciela sieci Netto. Grupa Salling zapowiada przyspieszenie w Polsce
Na koniec 2024 r. Netto miało w Polsce 667 sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Duńska Grupa Selling - właściciel sieci Netto, zanotowała w 2024 r. wzrost zarówno przychodów, jak i zysków. Dobre wyniki dodają jej wiatru w żagle i pozwalają myśleć o przyspieszeniu ekspansji w Polsce. W ile sklepów na naszym rynku celuje Netto?

Grupa Salling osiągnęła w 2024 r. rekordowe przychody na poziomie 72,2 mld koron duńskich (w 2023 r. było to 70,3 mld). Wynik ten był napędzany wzrostami obrotów w istniejących ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 02:34