04.12.2023 / 14:06
StoryEditor

Mastercard wdraża osobistego asystenta zakupów nowej generacji. Narzędzie oparte jest na generatywnej AI

Generatywne AI pozwala personalizować doświadczenia zakupowe konsumentów (fot. Shutterstock)
Mastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które według firmy ma zrewolucjonizować sposób, w jaki konsumenci wyszukują i oglądają produkty w internecie.

Wdrożone przez Mastercard narzędzie Shopping Muse pozwala personalizować doświadczenia zakupowe konsumentów – narzędzie to potrafi przekuć wyszukiwania wpisane nawet prostym, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2024 / 17:56
StoryEditor
Polacy podczas meczów piłkarskiej reprezentacji robili zakupy online. To lepsze od oglądania kopaczy?
Na zdj. Robert Lewandowski podczas meczu piłkarskiej reprezentacji Polski (fot. Mikolaj Barbanell/Shutterstock)

Niecodzienne wnioski na temat zachowań zakupowych Polaków przedstawiła platforma IdoSell. Firma poinformowała, że podczas meczów biało-czerwonych w trakcie Euro 2024 Polacy, choć tłumnie stawili się przed telewizorami, to... nie zrezygnowali z przeglądania witryn sklepów internetowych.

IdoSell w oparciu o analizę średniej liczby odwiedzin e-sklepów, z którymi współpracuje, poinformowało, że w trakcie meczu Polska-Holandia spadła aktywnośc klientów na w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 16:57
StoryEditor
Lidl i Biedronka pompują coraz więcej pieniędzy w reklamę telewizyjną. Skok wydatków przyprawia o zawrót głowy?
Kadr ze spotu sieci Biedronka (fot. Jeronimo Martins)
Największe sieci handlowe w Polsce przeznaczają jeszcze więcej pieniędzy na ściągnięcie klientów do sklepów. W czerwcu Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, wydało na reklamę telewizyjną niemal o 80 proc. więcej, niż przed rokiem. Z kolei wydatki Lidla na ten cel podskoczyły o ok. 55 proc.

W najnowszym, czerwcowym zestawieniu wydatków na reklamę, przygotowanym przez Nielsen Media, na pierwszym miejscu sklasyfikowany został koncern Procter & Gamble. W czerwcu na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 00:06