19.08.2022 / 14:45
StoryEditor

Iwona Kołodziejek z TikToka na dyrektora w Proxi.cloud

Iwona Kołodziejek Business Development Director Proxi.cloud (Proxi.cloud)
Iwona Kołodziejek została nową Business Development Director w firmie technologicznej Proxi.cloud, zajmującej się glokalizacją i monitoringiem ruchu w sklepach. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zwiększanie rozpoznawalności marki i rozwijanie współpracy z klientami. Wcześniej pracowała m.in. w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej.

– Patrząc na dotychczasowe sukcesy Iwony, znajomość od podszewki rynku reklamy i wysoką kulturę pracy, wierzymy, że sporo wniesie do naszego zespołu. Jej wieloletnie doświadc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 10:28
StoryEditor
Poczta Polska rozwija własną platformę e-commerce. Rośnie asortyment z różnych kategorii. Czy są darmowe dostawy?
Poczta Polska wychodzi na prostą? Wzrost przychodów i nowy format placówek (fot. Poczta Polska)

Poczta Polska od ponad roku prowadzi swój sklep internetowy. Początkowo w ofercie dominowały artykuły okołopocztowe, obecnie obejmuje ona wiele kategorii i tysiące produktów. Firma chwali się współpracą z globalnymi markami i nowoczesnym asortymentem.

Jak podaje Poczta Polska, w nowej ofercie znajdują się produkty marki TCL – jednego z największych i najbardziej innowacyjnych globalnych producentów elektroniki. Asortyment o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 22:32
StoryEditor
Koncern produkujący kosmetyki i pieluszki zwolni 7000 pracowników. Firma ma także zakład w Warszawie
Każdego dnia z pieluszek wytwarzanych na Targówku korzystają 3 miliony dzieci na całym świecie (fot. mat.pras.)

Procter & Gamble zlikwiduje około 7000 miejsc pracy w ramach programu restrukturyzacyjnego, który obejmie również wycofanie się z niektórych rynków i marek. Jak informuje CNBC dyrektor finansowy P&G Andre Schulten zapowiedział, że więcej szczegółów zostanie podanych podczas lipcowej telekonferencji poświęconej wynikom finansowym za czwarty kwartał roku obrotowego.

Procter & Gamble planuje zwolnienia pracowników

Koncern Procter & Gamble, który ma zakład m.in. w Warszawie, zlikwiduje 7 000 miejsc pracy, co stanowi około 15 proc. siły robo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:29