11.02.2022 / 19:40
StoryEditorMAPA TRENDÓW 2022. Trzeba zrozumieć, co się dzieje się w otoczeniu firm i wykorzystać do rozwoju biznesu w sektorze FMCG
Natalia Hatalska – CEO, założycielka, Head of Foresight infuture.institute – instytutu badań nad przyszłością (infuture.institute)
Mapa Trendów jest autorskim narzędziem Infuture.Institute, wydawanym od 2018 roku. W tym roku po raz pierwszy mapa podzielona została na siedem megatrendów, takich ja: Świat lustrzany, Biologia technocentryczna, Transformacja klimatyczna, Deglobalizacja, Utrata spójności społecznej, Zmiany demograficzne, Kryzysy zdrowotne), do których zostały przypisane 54 trendy. Wszystkie trendy analizowane są według metody STEEP – dotyczą takich obszarów, jak społeczeństwo, technologia, ekonomia, środowisko i regulacje prawne.
Jak wskazują przedstawiciele Infuture.Institute Ponieważ Mapa Trendów jest narzędziem do wykorzystywania w codziennej pracy, z założenia ma przypominać radar. Oznacza to, ...