21.07.2021 / 19:16
StoryEditor

Sieci handlowe doskonalą aplikacje mobilne. Nie ze wszystkich zmian klienci są zadowoleni

Na zdj. aplikacja mobilna ”Moje małe Tesco” (screen za: YouTube)
Idealna aplikacja zakupowa powinna przede wszystkim działać bezawaryjnie i być intuicyjna. Dobrze, jeśli jest powiązana z kartą stałego klienta, zawiera ofertę promocyjną, specjalne kupony dla lojalnych klientów, listę zakupów skorelowaną z produktami w sklepie, skaner cen produktów i mapę sklepów. Tyle, że na rynku nie ma ideałów.

Sieci handlowe nieustannie pracują nad udoskonalaniem swoich "apek". Są one nie tylko narzędziem lojalnościowym, pozwalającym przyciągnąć klienta do sklepu, ale też kopalnią wie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2024 / 10:58
StoryEditor
Wardrobing problemem dla sklepów internetowych. Nieuczciwe zwroty uderzają w sprzedawców
(fot. Shutterstock)

Nawet co piąta osoba w wieku od 25 do 34 lat regularnie zamawia towary online, żeby pochwalić się nimi w serwisach społecznościowych lub założyć jednorazowo np. na imprezę, a następnie odsyła produkty jako "nieużywane". Tzw. wardrobing jest rosnącym problemem dla branży e-commerce, na czele z internetowymi sklepami odzieżowymi.

W badaniu SW Research dla platformy IdoSell aż 46 proc. polskich e-konsumentów przyznało, że zdarza im się zamówić online kilka modeli tego samego produktu i zwrócić część z nic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2024 / 20:57
StoryEditor
Badanie PwC: sztuczna inteligencja i sklepy autonomiczne wśród kluczowych trendów dla handlu na najbliższe lata
(źródło: Shutterstock)

FIrma audytorska PwC wyróżniła cztery czynniki, które będą miały szczególne znaczenie dla rozwoju handlu detalicznego do 2030 roku. W badaniu wskazano m.in. na coraz większe zróżnicowanie stylów życia i preferencji konsumpcyjnych, a także wciąż rosnące możliwości wykorzystania przez handlowców sztucznej inteligencji.

Cztery główne trendy, które będą decydować o kształcie handlu detalicznego do roku 2030 to: wzrost różnorodności (diversity), wysoka świadomość cenowa, innowacyjne technologie o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 15:06