03.09.2024 / 13:43
StoryEditor

Czy zrobotyzowane automaty paczkowe w połączeniu z kasami samoobsługowymi zastąpią sprzedawców w sklepach?

Zrobotyzowana maszyna do odbioru zamówień w sklepie Zara, fot. Youtube

W czasie pandemii ogromną popularność zyskała usługa „Click & Collect”, czyli zakupy online z odbiorem osobistym w punkcie. Obecnie detaliści coraz częściej wykorzystują zrobotyzowane automaty paczkowe, które są w stanie obsłużyć klienta w zaledwie kilka sekund, rewolucjonizując tym samym sposób realizacji zamówień. Czy w najbliższych latach, w połączeniu z kasami samoobsługowymi, zastąpią one prawdziwych sprzedawców?

W czasie pandemii znacznie wzrosła popularność usługi „Click & Collect”. Klienci docenili wygodę i bezpieczeństwo zakupów online w połączeniu z możliwością szybkiego odbioru zam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2024 / 13:01
StoryEditor
Prawie 40 mld dolarów to za mało! Sieć 7-Eleven odrzuca ofertę przejęcia i czeka na lepszą propozycję od właściciela Circle K
KAWAGUCHIKO, JAPAN 13 march 2018Fuji mountain over 7-Eleven convenience store in Japan is held by the Seven & I Holdings Co. Translation”Thanks to 320,000 Memorial” ”only” by wiratsun

Japoński właściciel sieci sklepów spożywczych 7-Eleven odrzucił ofertę przejęcia w wysokości 38 miliardów dolarów od kanadyjskiego rywala Alimentation Couche-Tard, do którego należy m.in. sieć sklepów convenience Circle K. Japoński koncern stwierdził, że „oferta jest zbyt niska i obarczona ryzykiem regulacyjnym” i… czeka na lepszą propozycję.

W liście skierowanym do potencjalnego nabywcy, Seven & i Holdings poinformował, że oferta właściciela Circle K "rażąco" zaniżyła wartość firmy i jest obarczona ryzykiem regulacy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.08.2024 / 11:19
StoryEditor
Szef Ryanaira za wprowadzeniem ograniczenia sprzedaży alkoholu w barach na lotniskach
Bary na lotniskach pod obstrzałem Ryanaira (Shutterstock)

Dyrektor generalny Ryanaira Michael O‘Leary zaapelował o wprowadzenie limitu dwóch drinków na pasażera w barach na lotniskach, aby zwalczyć pijaństwo podczas lotów i na lotniskach – podał telegraph.co.uk.

Szef linii lotniczej, która również na pokładach samolotów serwuje napoje alkoholowe za opłatą, stwierdził, że limitowana sprzedaż napojów z procentami może pomóc w zmniejszeniu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. wrzesień 2024 09:41