15.06.2021 / 11:01
StoryEditor

Pierwsza Żappka Store już działa. Żabka Polska rusza z konceptem nano-sklepu autonomicznego [GALERIA]

Żappka Store na Międzynarodowych Targach Poznańskich (Źródło: zabka.pl)
Żappka Store na Międzynarodowych Targach Poznańskich (Źródło: zabka.pl)
Żappka Store na Międzynarodowych Targach Poznańskich (Źródło: zabka.pl)
Żappka Store - czyli autonomiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)
Żappka Store na Międzynarodowych Targach Poznańskich (Źródło: zabka.pl)
Żappka Store - czyli autonomiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)
Żappka Store na Międzynarodowych Targach Poznańskich (Źródło: zabka.pl)
Żappka Store - czyli autonomiczny sklep Żabka (fot. mat. prasowe)
Żappka Store na Międzynarodowych Targach Poznańskich (Źródło: zabka.pl)
Żappka Store na Międzynarodowych Targach Poznańskich (Źródło: zabka.pl)
Żappka Store na Międzynarodowych Targach Poznańskich (Źródło: zabka.pl)
Żappka Store na Międzynarodowych Targach Poznańskich (Źródło: zabka.pl)
Pierwszy sklep autonomiczny Żappka Store został uruchomiony na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Sklep jest zintegrowany z aplikacją żappka. Nie ma w nim ani kas, ani obsługi. O nowym koncepcie sieci Żabka jako pierwszy informował w połowie maja portal wiadomoscihandlowe.pl.

Jak podkreśla detalista, całodobowy, w pełni autonomiczny sklep Żappka Store – określany też wcześniej jako Żabka Nano – wykorzystuje innowacyjną technologię opartą o AI, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 12:37
StoryEditor
Właścicel sieci Stokrotka Maxima Grupe informuje o przychodach w pierwszym półroczu. Największa część pochodzi z Polski, mimo fiaska Barbory
Sprzedaż Maxima Grupe wzrosła do 3 mld euro (mat. prasowe)

Skonsolidowane przychody przychody spółek zarządzanych przez Maxima Grupe wzrosły w pierwszym półroczu 2024 r. o 4,7 proc. rok do roku, do kwoty 3 mld euro. Największy wpływ na ten wzrost miała trwająca ekspansja w Polsce i Bułgarii, a także zwiększona sprzedaż na Litwie i Łotwie. Przychody ze sprzedaży detalicznej porównywalnej (LFL), liczone po stałym kursie wymiany, wzrosły o 2,2 proc.

Całkowity wzrost przychodów grupy Maxima był w pierwszych sześciu miesiącach niższy niż w roku ubiegłym, głównie ze względu na spowolnienie konsumpcji i spadek inflacji, zwłas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 16:22
StoryEditor
Moja Biedronka i Lidl Plus najpopularniejszymi programami lojalnościowymi w Polsce. Czemu konsumenci coraz częściej z nich korzystają?
Apilkacja sieci Biedronka (fot. Shutterstock)

Według najnowszego badania "Monitor programów lojalnościowych 2024", przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia, 72 proc. Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co oznacza wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu do roku 2023. Wynik ten potwierdza, że programy lojalnościowe stają się nieodłącznym elementem strategii zakupowych konsumentów.

„Wzrost zainteresowania programami lojalnościowymi nie wynika z pojawienia się nowych graczy na rynku, ale jest efektem działań liderów w sektorze handlu detalicznego” – podkreś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 14:45