19.10.2018 / 12:57
StoryEditor

Branża handlowa pisze do Rafalskiej w sprawie zakazu handlu w niedziele

Na zdj. list wysłany przez organizacje branżowe do minister Elżbiety Rafalskiej (fot. POHiD)
Cztery organizacje reprezentujące branżę handlową wysłały do Elżbiety Rafalskiej, minister rodziny, pracy i polityki społecznej pismo przedstawiające wspólne stanowisko wobec planowanych zmian w ustawie o ograniczeniu handlu w niedziele. To odpowiedź na wzmożone naciski związkowców z NSZZ "Solidarność" na rząd Prawa i Sprawiedliwości, by uszczelnić ustawę.

- Podtrzymujemy stanowisko, że wprowadzona w marcu br. ustawa ma negatywny wpływ na przedsiębiorstwa handlu i usług oraz jest niekorzystna dla konsumentów, a wprowadzenie kole...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 17:23
StoryEditor
Orlen Paczka osiąga kolejny kamień milowy. Ma już 10 mln użytkowników
Orlen Paczka (fot. Ruch S.a.)

Orlen Paczka świętuje kolejny ważny etap rozwoju - z usługi skorzystało już 10 milionów kupujących online. Jak twierdzi firma, to efekt konsekwentnego rozwoju usługi oraz rosnącej popularności wśród klientów e-commerce. W pierwszym półroczu firma zanotowała 100-procentowy wzrost wolumenu przesyłek.

Drugi kwartał 2025 roku to trzeci z kolei ze wzrostami 100 proc. w wolumenach dostaw Orlen Paczki. Z usługi skorzystało już 40 proc. kupujących online w Polsce. Do końca roku si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 15:44
StoryEditor
Właściciel MediaMarkt i Saturn notuje wzrost sprzedaży i lepsze prognozy na 2025 rok
Logo MediaMarkt (Shutterstock)

Ceconomy, właściciel popularnych sieci sklepów z elektroniką MediaMarkt i Saturn, ogłosił wstępne wyniki za trzeci kwartał roku obrotowego. Dane wskazują na wzrost sprzedaży i poprawę rentowności, mimo że firma nadal generuje stratę operacyjną. Co stoi za tymi wynikami i gdzie spółka upatruje dalszych możliwości rozwoju?

W trzecim kwartale Ceconomy odnotowało 5 proc. wzrost sprzedaży. W ujęciu porównywalnym – czyli z uwzględnieniem jedynie efektu działalności operacyjnej bez czynników jednorazo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 15:31