14.02.2017 / 11:11
StoryEditor

Kolporter zachęca do współpracy osoby „50+”

(Pixabay CC0)
Kolporter zachęca do współpracy, w zakresie prowadzenia saloników prasowych, osoby powyżej 50 roku życia. Spółka przygotowała specjalną ofertę dla tej grupy wiekowej. Jest to oferta tym ciekawsza, że dla tych osób rynek pracy generalnie nie ma zbyt wiele do zaoferowania. Problem dostrzegają m.in. urzędy pracy, które w swojej ofercie mają specjalne dofinansowanie wynagrodzenia za zatrudnienie bezrobotnych w tej kategorii wiekowej.

Od lutego br. osoby starsze niż 50 lat, które będą chciały poprowadzić salonik prasowy Kolportera, mogą liczyć na szereg dodatkowych ułatwień – m.in. kurs obsługi komputera, wsp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 12:38
StoryEditor

Supermarket SPAR na stacji paliw Avia - koncept z rozmachem [GALERIA]

<p>Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania</p>

Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania

fot. Spar Polska
<p>Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania</p>

Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania

fot. Spar Polska
<p>Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania</p>

Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania

fot. Spar Polska
<p>Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania</p>

Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania

fot. Spar Polska
<p>Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania</p>
<p>Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania</p>
<p>Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania</p>
<p>Supermarket Spar na stacji Avia zlokalizowany przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania</p>
Sieć sklepów spożywczych Spar otworzyła na stacji paliw AVIA przy ul. Bukowskiej 46 w miejscowości Wysogotowo k. Poznania pierwszy duży supermarket dostosowany do potrzeb kierowców ciężarówek i samochodów osobowych. Oprócz sklepu, który będzie czynny 24h/7 dni na stacji będzie działać restauracja Eat&Go. W supermarkecie Spar na stacji Avia czeka na klientów ‘szeroka oferta produktowa, w tym m.in. owoce i warzywa, świeże pieczywo, wędliny oraz nabiał’. Jak zapewniają przedstawiciele sieci stacji produkty są w ‘atrakcyjnych cenach’. Na miejscu dostępna jest także restauracja Eat&Go serwująca codziennie śniadania i obiady ze świeżych składników.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 16:37
StoryEditor

Jakich opakowań chcą konsumenci w Polsce? Każdy z nich produkuje 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie

Kamila Koźbiał, dyrektorka marketingu w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, DS Smith
Mimo rosnącej świadomości odpady opakowaniowe wciąż stanowią potężny problem dla środowiska, a ich ilość rośnie wraz ze wzrostem konsumpcji oraz popularności internetowego handlu. Według danych UKE w 2022 roku do rąk polskich konsumentów codziennie trafiało ponad 2,5 mln paczek.

– Z jednej strony zużycie opakowań rośnie, z drugiej coraz wyraźniej kształtuje się trend wybierania opakowań neutralnych dla środowiska. Widać to wśród producentów – zarów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26. wrzesień 2023 10:37