20.08.2015 / 19:08
StoryEditor

Wyhamuj rozpędzonego klienta

()
Widzimy nieraz w sklepach klientów, którzy kierują się od razu w głąb sali sprzedaży, nie zwracając uwagi na towary znajdujące się przy wejściu. Może to oznaczać, że nie została odpowiednio zagospodarowana tzw. strefa dekompresji.

Badania pokazują, że 95 proc. klientów zatrzymuje się dopiero po przejściu jednej trzeciej sali sprzedaży. Oznacza to, że aż 33 proc. powierzchni nie zarabia. Można zminimaliz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2024 / 12:37
StoryEditor
Aldi umacnia się w Warszawie i okolicach. Coraz bliżej granicy 350 sklepów w całej Polsce
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. sklep Aldi w Mysiadle, w parku handlowym San Park Piaseczno (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W podwarszawskim Mysiadle ruszył w środę najnowszy dyskont Aldi. Sieć została operatorem parku handlowego San Park Piaseczno, położonego zaraz za południową granicą stolicy.

W podwarszawskim Mysiadle ruszył w środę najnowszy dyskont Aldi. Sieć została operatorem parku handlowego San Park Piaseczno, położonego zaraz za południową granicą stolicy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.08.2024 / 08:12
StoryEditor
Kubki z lodem robią furorę. Sprzedając ten asortyment sklepy "kradną” klientów kawiarniom
W chińskich sklepach spożywczych hitem tego lata są kubki z lodem (fot. Shutterstock)

Fala upałów, która nawiedziła Chiny spowodowała rekordowy popyt na kubki z lodem sprzedawane w tamtejszych sklepach spożywczych. Za ich popularnością stoją jednak nie tylko wysokie temperatury.

Plastikowe kubki z lodem nie są produktem nowym. Cytowany przez agencję Reuters, Jason Yu – dyrektor zarządzający firmy badawczej Kantar Worldpanel twierdzi, że od dawna ciesz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. wrzesień 2024 02:37