06.09.2023 / 11:28
StoryEditor

Lokalna półka w sklepach. "Nowy" pomysł PiS to odgrzewany kotlet, w dodatku prawdopodobnie niezgodny z prawem UE

PiS wierzy, że dzięki pomysłowi ”lokalnej półki” zyska wyborców (fot. Shutterstock)
Ogłoszony w środę przez Prawo i Sprawiedliwość postulat wyborczy w postaci obowiązkowych półek z lokalnymi produktami spożywczymi w sklepach nie jest niczym nowym. W środowisku tzw. Zjednoczonej Prawicy podobne pomysły - w różnych wersjach - pojawiały się od wielu lat. Jednak przez osiem lat rządów PiS nie kiwnął nawet palcem, by zrobić cokolwiek w tej sprawie.

Jest rok 2016, w Sejmie toczą się prace nad podatkiem od sprzedaży detalicznej. Poseł Michał Cieślak (wówczas Polska Razem Jarosława Gowina, obecnie Republikanie, wchodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 14:55
StoryEditor

Nie tylko cena. Czym kierują się polscy klienci, podejmując decyzje zakupowe w internecie?

86 proc. badanych deklaruje, że wydaje pieniądze ostrożniej niż dawniej (fot. Shutterstock)
Dla ponad połowy Polaków kupujących online (58 proc.) ważniejsza jest jakość produktu niż jego cena. Odwrotnie uważa co trzecia osoba - wynika z nowego badania preferencji zakupowych w internecie, przygotowanego przez SW Research na zlecenie Allegro.

Ze wspomnianego badania wynika, że koszt i jakość produktu to najważniejsze czynniki brane pod uwagę podczas zakupów w internecie niezależnie od wartości kupowanego artykułu. Co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
16.09.2023 / 22:31
StoryEditor

Jak wyglądają plany rozwoju sieci Avia w Polsce? Jaką rolę będzie odgrywała w tej strategii sieć Spar Polska?

Jednym z ważniejszych elementów strategii Grupy Unimot na lata 2018-2023 jest dynamiczny rozwój sieci Avia. Założeniem spółki było rozbudowanie sieci do 200 punktów w 2023 r. Czy operator dowiezie plan?

Ile stacji liczy sieć Avia w Polsce

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2023 r. sieć Avia uruchomiła 16 stacji i zakończyła półrocze z liczbą 119 punktów, w tym 79 stacji fran...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 15:00