20.12.2023 / 12:56
StoryEditor

Najważniejsze trendy, które będą kształtować komunikację marek FMCG w 2024 r.

Milena Zacharzewska, account director FMCG & Food w agencji 24/7Communication
Działania marek powinny dążyć przede wszystkim do budowania relacji, opartych na transparentności, autentyczności i odpowiedzialności. W dobie fake newsów i różnego rodzaju washingów: greenwashingu, pinkwashingu czy whitewashingu, tylko dzięki temu firmy będę mogły cieszyć się zaufaniem odbiorców – wskazuje na łamach serwisu wiadomoscihandlowe.pl Milena Zacharzewska, account director FMCG & Food w agencji 24/7Communication.

– Gdybym miała jednym słowem podsumować ostatni rok, a nawet minione lata, to z pewnością wybrałabym nieprzewidywalność. Nie da się ukryć, że brak stabilności ekonomicznej, społ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 13:37
StoryEditor
Lidl rozgrzewa się przed jesienną rewolucją. Prawie 9 milionów opakowań w butelkomatach sieci
We wszystkich sklepach sieci Lidl stanęły już butelkomaty (fot. Lidl Polska)

Tylko w maju klienci Lidla oddali prawie 9 mln opakowań, która przekłada się na ponad 200 ton materiałów. To inicjatywa własna sieci, ale już jesienią zbiórka będzie obowiązkowa.

Lidl zamontował automaty do przyjmowania opakowań we wszystkich sklepach w kraju, a jest ich ponad 900. Klienci od kwietnia mogą zwracać w nich opakowania po napojach. W zamian ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2025 / 22:02
StoryEditor
Biedronka che puścić klientów w klapkach. Dyskonter szykuje projekt na 2026 r.
Sklep sieci Biedronka

Firma Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć dyskontów Biedronka, złożyła wielomilionowe zamówienie w firmie Kubota na dostawę jej produktów. Dostawy trafią do sklepów sieci w I kw. 2026 r.

Biedronka zamawia klapki od Kuboty

Spółka Kubota, dystrybutor klapków, skarpet, akcesoriów i odzieży otrzymała potwierdzone zamówienia od właściciela sieci Biedronka na dostawy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 01:13