07.02.2019 / 10:23
StoryEditor

Aldi chce mocno rozwijać sieć sklepów w Polsce w 2019 r. W planach nowa komunikacja

Supermarket Aldi w Warszawie (materiały własne)
- W 2019 roku będziemy kontynuowali działania związane z dalszym rozwojem sieci i poszukiwaniem nowych lokalizacji dla naszych placówek. Na pewno będzie to kilkanaście kolejnych sklepów w 2019 roku. Na obecnym etapie nie chcemy deklarować, ile konkretnie placówek otworzymy – poinformowała portal wiadomoscihandlowe.pl Agata Biernacka, specjalista ds. komunikacji i PR w polskim oddziale sieci Aldi.

- Głównymi punktami strategii sieci na 2019 rok z pewnością będzie utrzymywanie poziomu najwyższej jakości w dobrej cenie przy jednoczesnym reagowaniu na potrzeby polskiego kons...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 12:23
StoryEditor
Gdańsk zaostrza politykę alkoholową. Od kiedy obowiązuje nocna prohibicja?

Od 1 września na terenie całego Gdańska obowiązuje zakaz sprzedaży alkoholu w godzinach 22.00–6.00. Tak postanowiła w marcu Rada Miasta, która wsłuchując się w głos mieszkańców i ekspertów postanowiła ograniczyć nocną dostępność napojów alkoholowych. Od stycznia 2026 roku z kolei, w życie wejdą kolejne przepisy regulujące lokalizację punktów sprzedaży w pobliżu szkół, ośrodków leczenia uzależnień czy domów pomocy społecznej.

Z artykułu dowiesz się:

  • Od kiedy w całym Gdańsku obowiązuje nocna prohibicja?
  • Jak zmieniły się w Gdańsku zasady lokalizacji sklepów z alkoholem?
  • Jak radni Gdańska...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 13:25
StoryEditor
Jak młodzi ludzie kupują chipsy? To nie cena jest najważniejsza
Chipsy ziemniaczane (fot. Envato Elements)

Aż 64 proc. respondentów badania, zrealizowanego przez K+Research na zlecenie PepsiCo, sięgnęło po chipsy w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Choć popularność tej kategorii przekąsek utrzymuje się na wysokim poziomie w różnych grupach wiekowych, wśród młodszych konsumentów, zwłaszcza pokolenia Z, wyraźnie zmieniają się preferencje i oczekiwania.

Wśród najczęściej wybieranych przez Polaków przekąsek dominują czekolady (72 proc.), ciastka (65 proc.) i chipsy ziemniaczane (64 proc.). Te ostatnie cieszą się szczególną popul...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 07:13