18.11.2016 / 12:00
StoryEditor

Amadeusz Gaweł, Tesco Polska: Będziemy rozwijać program Clubcard

Amadeusz Gaweł, kierownik ds. marki i rozwiązań cyfrowych Clubcard (fot. linkedin)
Jak pokazują badania ARC Rynek i Opinia, Tesco Clubcard cieszy się dużą popularnością wśród Polaków. - Obecnie w portfelach naszych rodaków znajduje się ponad 7 mln kart Clubcard - mówi Amadeusz Gaweł, kierownik ds. marki i rozwiązań cyfrowych Clubcard. Tesco zapowiada dalszy rozwój swojego programu lojalnościowego.

Jak podkreśla przedstawiciel sieci "klienci Tesco doceniają zniżki i specjalne okazje, jakie daje uczestnictwo w programie." - Poza bonami za zebrane punkty, posiadacze kart mo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 10:41
StoryEditor
Firma Spiżarnia zmienia siedzibę i inwestuje w nowy magazyn. W planach dynamiczny rozwój
Magazyn firmy Spiżarnia (fot. mat. pras.)
Firma Spiżarnia, dystrybutor produktów spożywczych i artykułów chemiczno-kosmetycznych za granicę, powiększyła właśnie swoją bazę magazynową. Pozyskała także nowych odbiorców w Europie Zachodniej. Wiele wskazuje też na to, że spółka osiągnie za 2023 r. obroty sięgające około miliarda złotych.

Siedzibą firmy jest Lublin i tu znajduje się główny, liczący ponad 20 tysięcy mkw. magazyn dystrybucyjny. Od 19 lat Spiżarnia Food Wholesaler dostarcza Polakom mieszkających za ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 13:15
StoryEditor
Pieczywo może być droższe i gorszej jakości. Niepokojące prognozy branży na 2024 rok
Ceny chleba w przyszłym roku zapewne wzrośnie (fot. materiały prasowe)
Mimo czarnych prognoz niektórych polityków, że chleb może kosztować nawet 30 złotych, nic takiego się nie stało. Nie zmienia to jednak faktu, że dobry jakościowo piekarski wyrób tani nie jest i nie zapowiada się na obniżkę jego ceny w przyszłości. A może być wręcz przeciwnie.

Jak wskazuje „Indeks cen w sklepach detalicznych” pieczywo w październiku podrożało średnio o blisko 12 procent rok do roku. Było tym samym piątą najbardziej drożejącą kategorią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. grudzień 2023 16:36