25.01.2021 / 00:01
StoryEditor

Barbora.pl startuje w Warszawie już w poniedziałek. Frisco zyskuje mocnego rywala

Sklep internetowy Barbora debiutuje w Polsce (fot. Barbora Lietuva)
Sklep internetowy Barbora.pl zacznie obsługiwać klientów z Polski już w poniedziałek 25 stycznia. Na razie zakupy na platformie należącej do litewskiej Maxima Grupe - czyli właściciela m.in. sieci sklepów Stokrotka - zrobić będą mogli mieszkańcy Warszawy i okolic.

Barbora dołącza tym samym do coraz liczniejszego grona podmiotów walczących o stołecznego e-klienta. Najnowszy sklep internetowy w Polsce zamierza rzucić wyzwanie takim gracz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 11:26
StoryEditor

Anna Wysocka została nową dyrektor działu New Business Development w Nhood Services

Anna Wysocka, dyrektor działu New Business Development w Nhood Services Poland
Anna Wysocka została mianowana dyrektorką działu New Business Development w Nhood Services Poland. Firma planuje rozbudowę portfela klientów firmy w tym obszarze.

Anna Wysocka ma 23-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Przez lata współpracowała z kluczowymi graczami na rynku i była zaangażowana w projekty obejmujące w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28.09.2023 / 17:29
StoryEditor

Sklepy internetowe wybierane głównie z powodu niższych cen [RAPORT]

<p>Zakupy w internecie robi prawie 80 proc. użytkowników sieci (Shutterstock)</p>

Zakupy w internecie robi prawie 80 proc. użytkowników sieci (Shutterstock)

fot. Shutterstock
<p>Zakupy w internecie robi prawie 80 proc. użytkowników sieci (Shutterstock)</p>

Zakupy w social mediach badanie

fot. Gemius
<p>Zakupy w internecie robi prawie 80 proc. użytkowników sieci (Shutterstock)</p>
<p>Zakupy w internecie robi prawie 80 proc. użytkowników sieci (Shutterstock)</p>
Aż 79 proc. polskich internautów kupuje obecnie online, na polskich stronach robi zakupy 75 proc., natomiast na zagranicznych – 30 proc. – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Gemiusa we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu i Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, opublikowanych w raporcie „E-commerce w Polsce 2023”.

W corocznym raporcie dotyczącym handlu internetowego autorzy badania po raz pierwszy przyjrzeli się socjal-commerce. Za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19%, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. październik 2023 11:33