18.01.2018 / 07:43
StoryEditor

Biedronka modyfikuje strategię promocyjną. Gazetki będą podobne do tych z Lidla

Na zdj. nowe, ”kolorowe” gazetki Biedronki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka odmieniła swoją politykę związaną z gazetkami handlowymi. Największa sieć handlowa w Polsce postanowiła uporządkować na nowo swoje działania w tym zakresie i wyróżnić poszczególne gazetki kolorami. Podobne działania w ubiegłym roku przeprowadził konkurencyjny Lidl.

- Zobacz, jak zmieniliśmy nasze gazetki - zachęca Biedronka swoich klientów, podkreślając, że od teraz znajdą oni w sklepach sieci dwa rodzaje gazetek: "W tym tygodniu" (z ofert...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 18:02
StoryEditor
Hedonizm w sklepie spożywczym. Konsumenci szukają przyjemności. Zdrowie i etyka tracą na znaczeniu
Jean-Gabriel Mollard, dyrektor ds. promocji międzynarodowej Sial Network (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Coraz więcej osób deklaruje, że głównym czynnikiem, jaki biorą pod uwagę na zakupach spożywczych, jest przyjemność. Polacy mocniej patrzą też na wygodę. Spada znaczenie kwestii etycznych i zdrowotnych – wynika z najnowszego badania "Sial Insight".

Prawie połowa polskich konsumentów (46,2 proc.) twierdzi, że na zakupach poszukuje przede wszystkim takich produktów, które sprawią im przyjemność, podczas gdy jeszcze w 2022 r....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 17:01
StoryEditor
Jest propozycja minimalnej płacy na przyszły rok. Czy przedsiębiorcy udźwigną podwyżkę?
Zgodnie z propozycją rządu płaca minimalna ma od 1 stycznia 2025 r. wzrosnąć do ponad 4,6 tys., brutto (fot. Shutterstock)
Rada Ministrów przedstawiła propozycje minimalnego wynagrodzenia za pracę i minimalnej stawki godzinowej, które mają obowiązywać w przyszłym oku. Szykuje się znacząca podwyżka już od 1 stycznia.

4626 zł brutto – tyle ma wynosić minimalne wynagrodzenie za praca od 1 stycznia 2025 r. To o 300 zł, czyli 7,2 proc. więcej niż przewiduje stawka, która będzie obowiązywać już ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2024 18:27