27.12.2022 / 20:21
StoryEditor

Gazetki promocyjne nie zmieniają się zasadniczo, ale atrakcyjność promocji maleje w oczach konsumentów [TYLKO U NAS]

Gazetki handlowe (MondayNews.pl)
Według wstępnych analiz liczba stron i promocji w gazetkach w tym roku pozostaje zasadniczo bez zmian. Natomiast same promocje zdaniem konsumentów są mniej atrakcyjne niż rok temu. Zmiany są ponadto zauważalne w obszarze gramatury papieru – mniejsza waga, ta sama cena, większa liczba produktów na stronie – oraz w większej liczbie promocji na tzw. wielosztuki – komentuje dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Łuczak, Head of Retail, Grupa Blix.

Zdaniem Krzysztofa Łuczaka, Head of Retail, Grupa Blix, w tym roku atrakcyjność oferowanych promocji, niezależnie od marki sieci, jest odbierana przez użytkowników BLIX-a mniej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.05.2024 / 16:42
StoryEditor
Mentolowe wkłady tytoniowe do podgrzewania znikną ze sklepów?
Ministerstwo Zdrowia przedstawiło projekt nowelizacji ustawy, która ma na celu wprowadzenie zakazu sprzedaży mentolowych wkładów tytoniowych do podgrzewania (fot. WH)
Ministerstwo Zdrowia przedstawiło projekt nowelizacji ustawy, która ma na celu wprowadzenie zakazu sprzedaży mentolowych wkładów tytoniowych do podgrzewania. Chodzi o dostosowanie polskich przepisów do norm unijnych. Wkłady te stanowią ok. 80 proc. rynku nowatorskich wyrobów tytoniowych w Polsce, więc zakaz może znacząco wpłynąć na rynek oraz budżet państwa. Analitycy ostrzegają przed wzrostem szarej strefy.

15 maja Ministerstwo Zdrowia opublikowało na stronie Rządowego Centrum Legislacji projekt nowelizacji ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tyt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 11:41
StoryEditor
Biedronka kusi kibiców piłki nożnej. Sieć ma wyłączność na sprzedaż oficjalnego magazynu reprezentacji na Euro 2024
Oficjalny magazyn reprezentacji Polski na EURO 2024 (fot. mat. pras.)
14 czerwca w Niemczech rozpoczną się mistrzostwa Europy z udziałem reprezentacji Polski. Z tej okazji Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) przygotował okolicznościowe wydawnictwo dla kibiców, które od 10 czerwca będzie w sprzedaży w sieci sklepów Biedronka.

W dostępnym w Biedronce magazynie PZPN zagląda w głąb drużyny narodowej i przybliża kibicom życie kadry.

"Chcieliśmy was zaprosić do szatni reprezentacji i pokazać prawd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. czerwiec 2024 12:44