07.08.2018 / 08:50
StoryEditor

Ikea chce wykorzystać potencjał e-commerce. Nowy kierunek rozwoju szwedzkiego giganta

(fot. mat. prasowe)
Otwarcie Punktu Odbioru Zamówień sieci Ikea w Białymstoku jest piątym tego typu przedsięwzięciem szwedzkiego giganta w Polsce. Firma coraz mocniej inwestuje w małe projekty, których celem jest wzmocnienie pozycji w obszarze e-commerce. Sprzedaż internetowa to dla firmy szansa na zwiększenie zasięgu dotarcia, ale także ograniczenie kosztów ekspansji, które generuje otwieranie tradycyjnych sklepów i parków handlowych.

Nowy punkt wystartował 1 sierpnia w centrum handlowym Auchan Produkcyjna w Białymstoku. Okoliczni mieszkańcy mogą odbierać w nim towary zamówione przez telefon lub internet. Opr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Cezary Szczepański
07.12.2025 / 08:48
StoryEditor
Republika chce rzucić wyzwanie Allegro. Właśnie uruchomiła swój marketplace
Kawa z logo TV Republika (fot. Fot. Sklep Gazety Polskiej)

Telewizja Republika wchodzi na rynek e-commerce. Właściciele stacji uruchomili platformę Goryla.pl, na której chcą są sprzedawać produkty innych merchantów.

Portal Wirtualne Media poinformował, że platforma wystartowała 1 grudnia z ofertą 500 produktów, które jak twierdzi stacja, ma odpowiadać na potrzeby klientów w okresie przedśw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 11:57
StoryEditor
Dino idzie śladem Biedronki. Pierwszy sklep w Warszawie jest już prawie gotowy
Sieć z Krotoszyna skraca dystans do swojego głównego konkurenta, czyli Biedronki

Sieć z Krotoszyna skraca dystans do swojego głównego konkurenta. Zatowarowuje właśnie pierwszy sklep w stolicy, który pod wieloma względami będzie inny niż dotychczasowe placówki. Dino śmiało staje też do bezpośredniej konkurencji z Biedronką.

W artykule przeczytasz:

  • Ekspansja Dino w Warszawie
  • Co łączy Dino z Biedronką?
  • Plany ekspansji sieci Dino
  Dino ruszyło z inwestycjami w stolicy. Sieć kojarzona dotyc...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 16:14