27.04.2023 / 10:24
StoryEditor

Jak będą się zmieniać opakowania żywności i innych produktów FMCG? [DLA SUBSKRYBENTÓW]

40–50 proc. - taki odsetek tworzyw sztucznych i papieru wykorzystywanych w UE jest przeznaczony na opakowania (fot. Shutterstock)
W pakowaniu żywności wiele się zmienia. To, co jeszcze kilka lat temu było nowością, dziś możemy znaleźć na półkach. Warto się zatem przyjrzeć dzisiejszym innowacjom, bo niektóre z nich są obecnie w fazie testów, a to właśnie z tych pomysłów skorzystają producenci na większą skalę.

Gdyby nie działania instytucji takich jak ONZ, Parlament Europejski czy Agencja Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych, niewiele przedsiębiorstw zdecydowałoby się na inwes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.10.2024 / 12:38
StoryEditor
Marcin Stańko, Pepco: odzież dla dzieci sprzedaje się najlepiej, ale zmiany demograficznie każą nam rozwijać intensywnie także inne kategorie [WYWIAD]

Kobiety stanowią blisko 90 proc. klientów Pepco, dlatego odzież dziecięca i artykuły do domu to wciąż najlepiej sprzedające się kategorie. Ale jesteśmy świadomi, że dzieci rodzi się coraz mniej i trzeba rozwijać intensywniej inne kategorie - przyznaje w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco.

Bazując na majowym raporcie finansowym Pepco oraz nowych badaniach rynkowych można dostrzec, że Polacy wyjątkowo pokochali Pepco - sieć ma się u nas bardzo dobrze, będąc ulubio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2024 / 15:06
StoryEditor
Metro AG odnotowuje wzrost sprzedaży w czwartym kwartale. Czy nowa strategia przynosi oczekiwane rezultaty?
Od początku stycznia do końca kwietnia Grupa Metro zwiększyła sprzedaż o 10 proc. (fot. Shutterstock)

Niemiecki gigant hurtowy Metro AG może pochwalić się pozytywnym wynikiem sprzedaży w czwartym kwartale swojego roku finansowego, co jest efektem konsekwentnej realizacji strategii sCore. Jakie czynniki wpłynęły na ten sukces i czy firma utrzyma ten wzrost w nadchodzących latach?

Według danych opublikowanych przez koncern, głównymi motorami wzrostu Metro AG były rozwój działalności dostawczej oraz platformy Metro Markets. Czy strategia sCore okaże się kl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2024 11:02