10.05.2016 / 16:22
StoryEditor

KHiD 2016: GH PL Plus wprowadzi markę własną premium

GH PL Plus wprowadzi wkrótce kolejną po brandzie Lubię wspólną markę własną, tym razem w segmencie premium ()
Sieci zrzeszone w Grupie Handlowej PL Plus pracują nad wprowadzeniem kolejnej wspólnej marki własnej, tym razem w segmencie premium - zapowiedział Robert Paździor, prezes SPAR Polska, podczas IX Kongresu Handlu i Dystrybucji 2016.

- Obok istniejącej już w ramach GH PL Plus marki Lubię, która odniosła duży sukces, ma ponad 180 SKU w portfolio, powstanie kolejna marka własna, tym razem premium. Będzie ona d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 09:22
StoryEditor
Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce: Chcemy być najlepszą platformą dla polskich sprzedawców
Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce (fot. LinkedIn)

- Sztuczna inteligencja jest interesującym czynnikiem w e-commerce, dlatego będziemy ją nadal badać i rozwijać. Widzimy ogromny potencjał, szczególnie w różnych obszarach związanych z automatyzacją - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce.

Jakie były wyniki uruchomienia Kaufland Marketplace? Czy były znacząco wyższe niż początkowe założenia? Co przyczyniło się do tego sukcesu i jak firma planuje wykorzystać go w d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 13:34
StoryEditor
Dino może wyjść za granicę i podbić małe wsie oraz miasteczka u naszych sąsiadów
Market Dino w Łodzi, przy ul. Tomaszowskiej

Dino Polska to najszybciej rozwijająca się sieć supermarketów w Polsce, szczycąca się solidnym bilansem, wysokim generowaniem przepływów pieniężnych (FCF) oraz unikalną integracją pionową za pośrednictwem Agro-Rydzyny. Pedro Goulart, analityk giełdowy, analizuje potencjał spółki i wskazuje na możliwą – w dłuższej perspektywie – ekspansję zagraniczną na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Analityk giełdowy Pedro Goulart podkreśla, że strategia rozwoju Dino Polska koncentruje się na ekspansji na obszarach wiejskich i podmiejskich, posiadaniu własnych sklepów i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. październik 2025 16:21