30.01.2022 / 13:29
StoryEditor

Krzykliwe cenówki atakują klientów w sklepach. Ich popularność rośnie wraz z inflacją [GALERIA]

Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie - w tym wypadku w prawidłowym miejscu (w strefie ”supercen”)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Jaskrawe, pomarańczowe etykiety cenowe zwykle wykorzystywane były w handlu do oznaczenia tylko produktów sprzedawanych w promocyjnej cenie. Teraz, w czasach inflacji powyżej 8 proc., gdy przeciętny klient jest bardziej wrażliwy cenowo, rola cenówek zmieniła się: mają "zakrzyczeć" inflację. Sieci handlowe zaczęły stosować je na znacznie większą skalę niż dotychczas, a w dodatku coraz częściej w odniesieniu do produktów, które... wcale nie są w promocji.

Czy ten trik działa? Z pewnością. Klient jest w stanie zapamiętać ceny kilku, może kilkunastu ulubionych produktów. Wyjątek pod tym względem stanowią zwykle emeryci, znacznie cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 08:50
StoryEditor
Nowy dyrektor wykonawczy Biura Sprzedaży i Marketingu w Warsie. Poprzednio doradzał zarządowi spółki
Mikołaj Pawlak (fot. Wars)

Mikołaj Pawlak rozpoczął w lutym pracę na stanowisku dyrektora wykonawczego Biura Sprzedaży i Marketingu w spółce Wars z Grupy PKP. Wcześniej, od października 2024 r., doradzał zarządowi tej firmy.

Menedżer związany jest z Coffee Unity Forum, a w przeszłości pracował m.in. dla koncernu Shell (w tym w roli szefa Shell Cafe) i PKN Orlen (jako szef gastronomii i QSR). By...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 10:39
StoryEditor
Lidl mówi wprost o Zielonym Ładzie: Trzeba go dostosować do realiów rynkowych
Maciej Marcinkowski, Lidl Polska (fot. Lidl Polska)

Maciej Marcinkowski, dyrektor ds. Inwestycji w Lidl Polska, twierdzi, że unijne regulacje w zakresie Zielonego Ładu wymagają dostosowania do realiów rynkowych, a samo prawodawstwo musi być bardziej przewidywalne.

- W obliczu nieuchronnych zmian klimatycznych oraz rosnącej świadomości ekologicznej, europejski krajobraz regulacyjny przechodzi transformację, której celem jest stworzenie zró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. luty 2025 01:30