30.01.2022 / 13:29
StoryEditor

Krzykliwe cenówki atakują klientów w sklepach. Ich popularność rośnie wraz z inflacją [GALERIA]

Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie - w tym wypadku w prawidłowym miejscu (w strefie ”supercen”)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Krzykliwe cenówki w sklepie. Tylko niektóre dotyczą produktów w promocji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Jaskrawe, pomarańczowe etykiety cenowe zwykle wykorzystywane były w handlu do oznaczenia tylko produktów sprzedawanych w promocyjnej cenie. Teraz, w czasach inflacji powyżej 8 proc., gdy przeciętny klient jest bardziej wrażliwy cenowo, rola cenówek zmieniła się: mają "zakrzyczeć" inflację. Sieci handlowe zaczęły stosować je na znacznie większą skalę niż dotychczas, a w dodatku coraz częściej w odniesieniu do produktów, które... wcale nie są w promocji.

Czy ten trik działa? Z pewnością. Klient jest w stanie zapamiętać ceny kilku, może kilkunastu ulubionych produktów. Wyjątek pod tym względem stanowią zwykle emeryci, znacznie cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 12:25
StoryEditor
Polski browar kraftowy podbija Islandię. Jego piwa właśnie trafiły na półki tamtejszych sklepów

Dwa piwa z rzemieślniczego browaru Pinta, a dokładnie Atak Chmielu i Pierwsza Pomoc znalazły się w ofercie sieci sklepów monopolowych działającej na Islandii. Wejście do sklepów było poprzedzone sprzedażą produktów w islandzkich barach.

Piwa z Pinty w Reykjaviku

Rekomendacja i propozycja wprowadzenia piw Pinty do oferty sieci sklepów Vinbuðin wyszła od browaru Gæðingur Brugghús (Perfekcyjny Rumak) dział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 10:07
StoryEditor
Doda z ważną rolą w Uber Eats. Platforma już w 130 miastach
Doda została twarzą Uber Eats (mat. prasowe)

Uber Eats, platforma do zamawiania posiłków oraz zakupów z dostawą do domu, wystartowała 2 czerwca z pierwszą polską kampanią. Jej twarzą została Doda – jedna z najbardziej rozpoznawalnych i wyrazistych postaci polskiego show-biznesu.

Celem kampanii jest podkreślenie, jak Uber Eats wspiera użytkowników w celebracji codziennych chwil, kiedy jedzenie staje się dopełnieniem emocji – niezależnie od tego, czy to ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:59