23.05.2016 / 12:23
StoryEditor

Lidl licytuje coraz ostrzej - 1 produkt za 1 zł

Nowa akcja promocyjna sieci Lidl - Okazje za złotówkę (materiały własne)
Sieć Lidl rusza z kolejnym konceptem promocyjnym i zaostrza wojnę cenowo-promocyjną na rynku. Po propozycji 100 produktów za dwa złote, licytuje jeszcze niżej oferując w ramach akcji Okazje Za Złotówkę 100 produktów w promocji 1 produkt za 1 zł .

W najnowszej gazetce sieci Lidl pojawiła się zapowiedź promocji Lidl Okazje Za Złotówkę. Sieć oferuje 100 wybranych produktów marki własnej (m.in. marki Pilos) za 1 zł, za sztuk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2025 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Lidl, Lewiatan, Carrefour, Dino, Biedronka, Specjał, Eurocash. Działo się…

Mijający tydzień obfitował w ciekawe treści. Wojciech Grohn opowiedział o strategii sieci Lidl, Rafał Brzoska prognozował zmierzch tradycyjnych platform marketplace, sporo działo się na polu M&A. Dino pojawi się w Warszawie, Biedronka "wchodzi" w gastronomię. Pisaliśmy też o poczynaniach GK Specjał i Eurocashu.

1. Wojciech Grohn, Lidl: Widzimy potencjał na ponad 1500 sklepów w Polsce [WYWIAD]

- Cena jeszcze przez długi czas będzie kluczowa dla polskich konsumentów. Jednak podczas p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 15:52
StoryEditor
Dlaczego jedzenie drożeje? 10 kluczowych czynników wpływających na ceny żywności
10 czynników wpływających na ceny żywności. Co decyduje o cenach w sklepie? (fot. Shutterstock)

Ceny żywności pozostają jednym z najczęściej komentowanych tematów w debacie publicznej i prywatnych budżetach domowych. Chociaż konsumenci często szukają przyczyn wzrostów na półkach sklepowych, rzeczywisty mechanizm kształtowania cen jest znacznie bardziej złożony. Co tak naprawdę decyduje o cenie chleba, mleka czy mięsa, które trafiają codziennie do naszych koszyków?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Ile kosztują opakowania w cenie detalicznej?
  • Jak polityka monetarna wpływa na ceny żywności?
  • Kursy walut a cena na półce sklepowej
  • Ja...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 06:55