25.08.2023 / 10:56
StoryEditor

Lidl porównuje marki własne z producenckimi już nie tylko w gazetce. W sklepach stacjonarnych stanęły specjalne wyspy [NASZ NEWS]

Lidl porównuje produkty markowe z producenckimi (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Niespełna rok temu sieć Lidl Polska rozpoczęła promocję swoich marek własnych przez porównywanie ich z markami producenckimi. Teraz sieć również zamieszcza takie zestawienie w swoich gazetkach, a dodatkowo wzmacnia ten przekaz ekspozycją w sklepach stacjonarnych.

Majonez dekoracyjny Winiary i Kania, fasolka Heinz i Freshona, napój energetyczny Red Bull i Kong Strong, dezodorant w kulce Nivea i Cien, dezodorant w sprayu Dove i Cien oraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 20:25
StoryEditor
Allegro przestraszyło się zapowiedzi rządu. Firma wstrzymuje pilotaż sprzedaży alkoholu na platformie
Automat paczkowy Allegro (fot. mat. prasowe)

30 września br. firma Allegro zapowiedziała wprowadzenie na platformę oferty napojów alkoholowych. W ramach pilotażu oferta Supermarketu miała zostać poszerzymy o kategorię Alkohol. Zakupy w nowej kategorii miały być możliwe od 21 października. Spółka zdecydowała się jednak wstrzymać pilotaż.

Przedstawiciele firmy poinformowali, że biorą pod uwagę zapowiedziane przez rząd prace nad nowelizacją Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i uważnie śledzą postęp prac legislacyj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 08:32
StoryEditor
Ceny w sklepach rosną o prawie 5 proc. Które produkty są liderami wzrostów? Nowe dane
Sprawdź, jakie produkty podrożały we wrześniu najbardziej (fot. Shutterstock)

O 4,9 proc. rok do roku droższe były we wrześniu codzienne zakupy, wynika z nowego badania UCE Research i WSB Merito, w ramach którego zestawiono ze sobą prawie 79 tys. cen z ponad 37 tys. sklepów. Jeszcze miesiąc wcześniej wzrost cen w ujęciu rocznym sięgał 4,3 proc. Wiemy, jakie kategorie produktowe podrożały najbardziej oraz jakie dwie kategorie potaniały.

– We wrześniu 2023 roku w stosunku do sierpnia nastąpił spadek cen o 0,4 proc. Obecnie mamy więc do czynienia głównie z efektem bazy, a w mniejszym stopniu – z bieżącym wzrostem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00