23.06.2020 / 08:08
StoryEditor

Lista 19 sklepów Tesco, których nie kupi Netto. Co się z nimi stanie?

(wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Tesco opuszcza Polskę. Sieć sprzedała niemal wszystkie działające sklepy sieci Netto. Duńczycy przejmą 301 sklepów. Umowie nie podlega 19 placówek.

Tesco zaznacza, że do czasu finalizacji transakcji, po uzyskaniu zgód organów antymonopolowych, wszystkie sklepy będą otwarte bez zmian. Umowa z Salling Group może zostać sfinal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 18:15
StoryEditor
Wolt rozdaje bonusy użytkownikom Allegro Smart. Co mogą zyskać?
Allegro Smart (fot. Allegro)

Allegro startuje z nową kampanią promocyjną “Jak zniżki na każdy miesiąc, to Smart! Bonusy”. Seria spotów informuje o dodatkowych korzyściach dla użytkowników Allegro Smart. Swoje bonusy dorzuca też m.in. Wolt.

W najnowszej kampanii reklamowej Allegro podkreśla, że subskrybenci zyskują jeszcze więcej korzyści dzięki Smart! Monetom i Smart! Bonusom, które dają im dostęp do wyjątkowych o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 17:40
StoryEditor
1:4 – co to za proporcja i dlaczego Bonduelle chce ją utrzymać?
Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl mówi o zmianach zachodzących na polskim rynku detalicznym oraz o tym, jak firma Bonduelle się w nich odnajduje (fot. materiały prasowe)

Rynek detaliczny w Polsce dynamicznie się zmienia. Dyskonty dominują, hipermarkety ewoluują, a e-commerce wciąż szuka swojego miejsca w sprzedaży żywności. Jak w tej rzeczywistości odnajduje się jeden z największych producentów warzyw na świecie? O roli i perspektywach dla różnych kanałów dystrybucji oraz ich wzajemnym przenikaniu się, a także wpływie gastronomii na ofertę sklepów rozmawiamy z Krzysztofem Chmurą, dyrektorem generalnym Grupy Bonduelle na Europę Centralną

Z tego wywiadu dowiesz się m.in.: 

  • ile gospodarstw domowych w Polsce kupuje warzywa w puszkach?
  • jak wygląda sprzedaż mrożonek w dyskontach, a także w internecie?
  • ja...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. wrzesień 2025 22:54