25.05.2021 / 12:21
StoryEditor

Maciej Kroenke, PwC Polska: Po pandemii kluczem do wzrostu e-commerce będzie doświadczenie zakupowe

Maciej Kroenke, partner w PwC Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pandemia skłoniła do zakupów online wielu nowych konsumentów. Pokonali obawy i docenili zalety tego sposobu kupowania. Rolą detalistów jest przekształcenie tych pozytywnych doświadczeń w trwałe nawyki – mówił Maciej Kroenke, partner PwC Polska, podczas webinarium portalu wiadomoscihandlowe.pl, pt. „Rewolucja w koszyku! Pandemia, lojalność, e-commerce i nowy konsument”.

Maciej Kroenke, partner PwC Polska, lider zespołu Revenue Management w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zaznaczył podczas webinarium, że ostatnie 12 miesięcy było okresem be...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 13:19
StoryEditor
E.Leclerc chwali się liczbą aktywnych uczestników programu lojalnościowego Bonus
Program lojalnościowy Bonus E.Leclerc ma ponad milion uczestników (mat. prasowe)

Jak podaje E.Leclerc, program lojalnościowy Bonus ma już ponad milion aktywnych uczestników, którzy korzystają z karty fizycznej lub aplikacji mobilnej. Już 40 proc. uczestników programu wybiera rozwiązanie cyfrowe, co potwierdza rosnącą popularność aplikacji.

Czego się dowiesz?

  • Jak program Bonus wpływa na sprzedaż E.Leclerc?
  • Czym Bonus E.Leclerc wyróżnia się na tle konkurencji?
  • Co oferuje Bonus E.Leclerc?
Jak wylicza E.L...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.09.2025 / 23:19
StoryEditor
E-supermarket spożywczy rozważa wejście na giełdę. Firma mocno inwestuje w rozwój usług i retail mediów
Czeska Grupa Rohlik rozważa wejście na giełdę

Ponieważ europejscy konsumenci nadal zachowują ostrożność, czeski operator z rynku e-grocery Rohlik wzmacnia swoje zyski, oferując usługi innym detalistom oraz sprzedając przestrzeń reklamową markom spożywczym. Spółka rozważa także debiut giełdowy. O planach firmy poinformował "Reuters" założyciel i dyrektor generalny Rohlik, Tomas Cupr.

Według założyciela i prezesa Rohlik Group, Tomasa Cupra, platforma Veloq, którą stosunkowo niedawno kupiła grupa może osiągać marżę zysku na poziomie 50–60%. To znacząco przewyż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 08:39