25.05.2022 / 15:55
StoryEditor

Modern Expo, InPost, Maspex i Biedronka z nagrodami Retail Hero [GALERIA]

Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Katarzyna Pakosińska, prowadząca galę wręczenia nagród podczas kongresu Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nagrody Retail Hero 2022 wręczane podczas kongresu Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Katarzyna Pakosińska, prowadząca galę wręczenia nagród podczas kongresu Retail Trends 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci konkursu Retail Hero (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
24 maja swój finał miał wyjątkowy konkurs − Retail Hero, którego idea zrodziła się w trakcie rozmów z przedstawicielami sektora handlu na Ukrainie. Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca portalu wiadomoscihandlowe.pl, przyznało w nim nagrody firmom wyróżniającym się w zakresie zaangażowania w pomoc firmom z  ogarniętego wojną kraju.

Statuetki Retail Hero, wręczone uroczyście podczas wieczornej gali wieńczącej kongres Retail Trend 2022, były wyrazem wdzięczności ukraińskich sieci za wsparcie otrzymane od polskich detalistów, producentów żywności i wyposażania dla sklepów oraz operatorów logistycznych.

Nagrody trafiły do czterech firm, reprezentujące różne ogniwa łańcucha dostaw. Podmioty te, nie wahając się, nie kalkulując czy jest to korzystne biznesowo i poprawne politycznie, co podkreślił w swojej laudacji Piotr Chrobot, prezes Wydawnictwa Gospodarczego i Polskiego Wydawnictwa Rolniczego, zdecydowały się pomóc mieszkańcom kraju najechanego przez Rosję

W gronie wyróżnionych statuetkami Retail Hero znalazła się polsko-ukraińska firma Modern Expo. Jej prezes Bogdan Łukasik, odbierając nagrodę, wyraził  wdzięczność pracownikom, którzy tuż po rozpoczęciu działań wojennych wrócili do swoich obowiązków, gotowi nadal wytwarzać i dostarczać elementy wyposażenia niezbędne do prowadzenia handlu. 

Kolejnym podmiotem wyróżnionym statuetką Retail Hero była Grupa InPost. W jej imieniu nagrodę odebrała Dagmara Brzezińska, wiceprezes zarządu Grupy, która stwierdziła, że jej firma nie miała żadnych wątpliwości, co do tego, że pomocy Ukraińcom udzielić należy i błyskawicznie się jej podjęła. 

Nagroda Retail Hero trafiła również do Grupy Maspex. Po jej odbiór przybyły dwie osoby: Dorota Liszka, członek zarządu oraz Magdalena Chrapla, z-ca dyrektora ds. komunikacji w tej firmie. Pierwsza z pań odbierając statuetkę, zrobiła ukłon w kierunku pracowników firmy angażujących się w pomoc obywatelom Ukrainy. 

Przedstawicielem sektora detalicznego wyróżnionym tytułem Retail Hero była sieć Biedronka. Statuetkę dla niej odebrał Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji, reprezentujący pion spraw korporacyjnych. Stwierdził on, że dzień 24 lutego, podobnie jak 11 września, na długo zapadnie nam wszystkim w pamięci, wyraził też nadzieję na szybkie zakończenie konfliktu.

Nagrody laueretom Retail Hero wręczali wspólnie Piotr Chrobot oraz z Wiera Brieżniewa, ambasadorka fundacji Help Ukraine, która nie kryła głębokiej wdzięczności za serce okazane jej rodakom przez Polaków.

 

19.04.2024 / 13:36
StoryEditor
Duży Ben i Frisco szybko budują pozycję na rynku. Spółki z Grupy Eurocash zwiększają sprzedaż. Co z rentownością?
Market Duży Ben w Łodzi (fot. Wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Jak wynika z prezentacji Grupy Eurocash, segment Projekty "wykazuje inicjatywy będące w okresie dynamicznego wzrostu, budujące swą pozycję rynkową, a zarazem mające zwiększony profil ryzyka". Grupa rozwija szereg projektów, wśród których kluczowymi są supermarket spożywczy online Frisco oraz sieć marketów alkoholowych Duży Ben. Oba szybko rosną, ale cały segment wciąż daleki jest od dodatniej rentowności.

Grupa Eurocash rozwija projekty innowacyjne, które mają wspierać zachowanie konkurencyjności sklepów niezależnych w Polsce. W ubiegłych latach rozwijane były – z sukcesem, jak c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 14:54
StoryEditor
Ubywa sklepów ogólnospożywczych. Rośnie liczba piekarni i sklepów monopolowych
W ostatnim roku z rynku zniknęło 3 tys. sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Według szacunków Dun & Bradstreet na polskim rynku działa niemal 400 tys. tradycyjnych sklepów detalicznych (dokładnie 396 tys. w połowie stycznia 2024 r.). W porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego stanowi to spadek o 0,8 proc.

W ostatnich 12 miesiącach z rynku zniknęło 3 tys. sklepów. Jednocześnie Polacy zawiesili działalność ponad 9,5 tys. sklepów, co stanowi wzrost w porównaniu do końca 2023 r. o po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 03:09