21.11.2023 / 12:26
StoryEditor

Netto wyhamowało z ekspansją w Polsce. Sieć przesunęła większość otwarć na kolejne lata [TYLKO U NAS]

Na zdj. sklep sieci dyskontów Netto (fot. Alexa_Space/Shutterstock)
Netto pierwotnie zapowiadało otwarcie 25 sklepów w Polsce w tym roku, jednak jak dotąd uruchomiło tylko pojedyncze placówki. Towarzyszyły temu zamknięcia, po uwzględnieniu których dyskontowa sieć liczy w tej chwili w naszym kraju nawet mniej sklepów niż na koniec 2022 r. "Świadomie przesunęliśmy większość zaplanowanych otwarć na lata 2024-2025" - tłumaczy Netto.

Jeszcze pod koniec ubiegłego roku Hugo Mesquita, ówczesny dyrektor generalny Netto Polska, deklarował, że celem sieci na 2023 r. jest otwarcie 25 nowych sklepów i wyre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2024 01:46